sirius Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Når en tester DVD brennere, er det da mulig å prøve å brenne noen billigplater, for å se om den klarer det ? Mange DVD brennere er veldig kresen på media. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Når en tester DVD brennere, er det da mulig å prøve å brennenoen billigplater, for å se om den klarer det ? Mange DVD brennere er veldig kresen på media. Du tenker på tester på HW.no, eller privat? Vi jobber med en ny testmetode for DVD-brennere siden den vi i dag bruker strengt tatt ikke er god nok. Vi får se hva vi kan få til i de nye rutinene. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 Jeg tenker på testene på HW.no (som forøvrig er veldig gode) Siden enkelte brennere kan være kresen på ulike media kunne dette være fint å vite for kjøperne. Lenke til kommentar
enden Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Veldig godt poeng ja. Jeg liker å kjøper cd-er på spindel (ikke av beste merke) og det hadde vært greit å vite hvilken brenner jeg kan gå for når jeg endelig får råd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå