Øystein.F. Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Inga julemoro for South Park-fans.South Park-spelet er utsett igjen Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Pokker da... Innen den tid så tipper jeg har kvittet meg med både X360 og PS3. Men kommer vel en PC versjon av spillet så da blir det den veien å gå. Om dem ikke overasker og slipper det ut til dem nye konsollene da. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bedre å utsette det enn å gi ut et uferdig produkt. 7 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Lurer på hvor mange South Park klipp som passer inn her. F,eks, Cartman fryser seg ned for og å tak i Wii eller Gta China town episoden. Endret 31. oktober 2013 av Realzi 1 Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Lurer på hvor mange South Park klipp som passer inn her. F,eks, Cartman fryser seg ned for og å tak i Wii eller Gta China town episoden. Hvilken episode er chinatown episoden Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Utrolig synd. Var et av spillene jeg gledet meg mest til. Bildet helt øverst er fra den fantastiske traileren til spillet. http://www.youtube.com/watch?v=H-fOYETaKos Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Gameplay sluppet. http://www.youtube.com/watch?v=HwFtZtZaRVQ Endret 31. oktober 2013 av Maury 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Folk skryter ofte av Obsidian men nesten hvert eneste prosjekt de er involvert i har problemer på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Men nå er produktene deres av veldig høy kvalitet også, så om det utsettes har egentlig ikke så mye å si sålenge det blir et bra sluttprodukt. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 Dette spillet var ment å være årets høydepunkt for min del. Men jeg vil heller ha et spill som er bra litt sent, enn et dårlig med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå