Lisbeth Grendal Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kort matpause Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Flott portrett av Kjøttmeisen - fine detaljer Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Flott portrett av Kjøttmeisen - fine detaljer Takk for det Magnar. Har blitt inspirert her på forumet av alle de flotte fuglebildene som er vist. Forsøker nå iherdig selv å få til noen, men det er jammen ikke lett. Morsomt er det i allefall, Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Jan Egil Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Tett og bra meisebilde! Nesten som man blir litt kjent med den lille. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja dette kan du være stolt av, veldig bra bilde Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Fugleportrett i særklasse må det vel være lov å si Jeg har aldri sett skarpere bilde av kjøttmeis, og fargene er svært realistiske ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Tett og bra meisebilde! Nesten som man blir litt kjent med den lille. Hei Jan Egil Trener og trener på å få til fuglebilder, men ser det er kjempe langt fram. Men "øvelse gjør mester", heter det jo, så da er det håp om å bli litt bedre i allefall. Ellers er jeg enig med deg. Ved å holde på med dette, synes man nesten man blir litt kjent med de vakre små "modellene". Mvh Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja dette kan du være stolt av, veldig bra bilde Hei Torhild Tusen, tusen takk for hyggelig og oppmuntrende kommentar Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei, Lisbeth. Fugleportrett i særklasse må det vel være lov å si Jeg har aldri sett skarpere bilde av kjøttmeis, og fargene er svært realistiske ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Hei Albert Å tusen takk Albert Nå ble jeg kjempeglad :D Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nært og fint av kjøttmeisa. Med glimt i øyet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg er enig med de andre der. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Nært og fint av kjøttmeisa. Med glimt i øyet. Hei Melvin og Kai Petter Tusen takk begge to, for hyggelig tilbakemelding MvhLisbeth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg