fjarle Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 FAA vil gjøre slutt på dingseforbudet under avgang og landing.Snart letter USA på mobilreglene i fly Lenke til kommentar
thfi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har ingen problemer med å skrue av mobilen under take-off og landing. Klarer meg fint uten mobil i 15-20 min. Nyter det heller Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Jeg har ingen problemer med å skru den av. Men forstår ikke helt hvorfor jeg må det når hele forbudet er basert på en tidligere antagelse om at det kan muligens påvirke (men ikke påvist) flyets instrumenter. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 3. november 2013 Del Skrevet 3. november 2013 Jeg har ingen problemer med å skrue av mobilen under take-off og landing. Klarer meg fint uten mobil i 15-20 min. Nyter det heller Reiser sjølv ein del med WF, og der er det ikkje uvanleg med fleire mellomlandingar med så kort flytid i mellom at elektronisk utstyr skal vere av heile turen. Så for min vil eg ta godt i mot nye reglar om dei kjem til Noreg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg