frankfredriksen Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hei Har jeg forstått dette rett ?? Er det slik at med en Sony TRV33E så kan jeg koble AV-kabelen mellom Hi8-kameraet og Sonyens AV-plugg, for så å spille av på Hi8 kameraet og recorde på Sonyen ? Har masser av gamle Hi8 filmer som jeg ønsker å få digitalisert for redigering. Mvh. Frank Lenke til kommentar
Confuser Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Ser slik ut ja. Ellers finnes det jo flere løsninger for å kjøre analog video over til DV litt avhengig av hva du har av HW fra før. Pinnacle har et par greie løsninger. Både for nybegynnere (Studio Deluxe og Studio Moviebox DV) og for de litt mer avanserte (Liquid Edition og Liquid Edition Pro) Lenke til kommentar
MagneH Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Du kan bruke DV-kameraet som en analog/digital konverter også, uten å ta opp på DV-kassett. Da kjører du capture rett fra HI8-kameraet. På mitt kamera må kassetten i DV-kameraet være fjernet for at det skal virke som en konverter. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 På mitt kamera må kassetten i DV-kameraet være fjernet for at det skal virke som en konverter. Ha! Glimrende tips! Har aldri fått slik konvertering til å funke, men det er kanskje fordi jeg alltid har hatt kassett i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå