Gå til innhold

Nok en "Hva kan jeg få for denne"-tråd


Gjest Slettet-fsaSP0zV

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-fsaSP0zV

Min iPad 2 - WiFi - 32GB - hvit ble nylig sendt til rep hos Apple, og jeg fikk en helt ny tilbake. Siden det nå har kommet nye modeller, ønsker jeg å bytte, og ønsker da selge den jeg har fått. Den ble kjøpt for ca 4.800, og jeg ser at den nå koster 2990 på Apple Store, men da er det en 16 GB-modell. Min har altså 32GB. Hva bør jeg legge denne ut på finn.no for? Jeg har kvittering og dokumentasjon fra Apple Support på produktet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min iPad 2 - WiFi - 32GB - hvit ble nylig sendt til rep hos Apple, og jeg fikk en helt ny tilbake. Siden det nå har kommet nye modeller, ønsker jeg å bytte, og ønsker da selge den jeg har fått. Den ble kjøpt for ca 4.800, og jeg ser at den nå koster 2990 på Apple Store, men da er det en 16 GB-modell. Min har altså 32GB. Hva bør jeg legge denne ut på finn.no for? Jeg har kvittering og dokumentasjon fra Apple Support på produktet.

Hvis den er helt ny, altså ikke skrudd på. Men f.eks bare åpnet ut av esken. Så hadde jeg ikke forventet mer enn 3000kr siden det er 32gb. Selv dette er ganske høy pris.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Den er helt ny, har ikke vært slått på. Tenkte selv på ca 2800, da kanskje det er passende? Da får man en 32 GB-modell for mindre enn apple.no tar for en 16 GB av samme type.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...