Bolivar Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei, vil kjøpe meg Windows 7 til Macbooken min og fant denne på Ebay:http://www.ebay.co.uk/itm/Microsoft-Windows-7-Ultimate-64bit-with-SP1-OEM-Full-Program-Product-Key-/281196973307?pt=UK_Computing_Software_Software_SR&hash=item4178a54cfb Er dette trygt å kjøpe? Både med tanke på CD-key og ekte vare osv osv.. Er bosatt i England så toll og sånt er ikke noe problem.Eller bør jeg kjøpe Windows 8? Skal hovedsaklig bruke det til Steam så vet ikke hva som er best. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg lurer på bare på, hvor kjøpe en boks med windows på...? Er det ikke enklere å kjøpe det online og laste det ned? Slipper å vente på frakt osv. Eneste er at det må være mulighet for å brenne den på en CD/DVD evt minnepinne. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hvor kan man kjøpe en Windows 7 lisens da? Windows har tatt de ut av sitt sortement. Er litt greitt å ha det på en CD og. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 6. november 2013 Forfatter Del Skrevet 6. november 2013 På de som ligger på Ebay står det ofte "Already installed on computer". Vil det da si at de ikke vil fungere i mitt tilfelle? Lenke til kommentar
quantum Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 Har dette noe med Mac å gjøre? Er det ikke større sjanse for å få svar i en Windows-gruppe? Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 Vet ikke om de som ligger på eBay vil fungere eller ikke, men vist det står "Already installed on computer" så hadde jeg trodd at det kun er seriekode for å få registrert en gyldig versjon. Vist du allerede har win på maskinen. Hvor du kan kjøpe det vet jeg ikke, trodde de holdt de gamle versjonene i sortimanget en stund etter at den nye versjonen ble lansert... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 De fleste Win7 kopier solgt på Ebay (og f.eks QXL) er falske nøkler, eller MSDN/Technet nøkler som det ikke er lov å selge videre. Her nøkkel kan aktiviseres 10 ganger, så selgeren selger da ofte samme nøkkel 10 ganger, eller flere ganger. Så er det kjipt for den som kjøper nøkkelen når den er blitt aktivert den 10 gangen. Og disse nøklene blir nesten alltid svartelistet etter noen måneder, siden MSDN/Technet kontoene ofte er betalt med falske kredittkort osv. I tillegg til som sagt det er ulovlig å selge slike nøkler. Så ikke kast bort pengene på noe slikt. du vil 99% sikkert angre etter en stund. (jeg snakker av god og lang erfaring rundt dette, bare søk på nettet, se på bloggen min, se her på forumet osv) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå