Goofee Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Hallo! Jeg oppgraderte nylig min gf4mx til en gf4ti. Jeg installerte siste driver og redigerte xf86config (forandret driver fra nv til nvidia og), men det samme oppsettet som fungerte på gf4mx går ikke. Jeg får bare signal på tven, veldig bra bilde forresten. Hvis jeg fjerner alt jeg la til, kommer skjermen opp selvfølgelig. Dette bør jo fungere siden både tv og skjerm fungerer hver for seg, bare ikke sammen! I XF86config har jeg lagt til dette: Option "TwinView" Option "TwinViewOrientation" "Clone" Option "ConnectedMonitor" "TV,CRT" Option "SecondMonitorHorizSync" "30-80" Option "SecondMonitorVertRefresh" "50-75" Option "MetaModes" "1024x768,1024x768" Option "TVOutFormat" "SVIDEO" Option "TVStandard" "PAL-B" Option "NoLogo" "1" Hvis jeg fjerner disse linjene, fungerer skjermen igjen. Jeg kan ikke se noen relevante feil i xf86config heller. Vet noen hva som kan være galt? Hjelp er dere snille! Jeg vil virkelig ha dette til å fungere. hilsen, Goofee Lenke til kommentar
dvj Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 vet ikke hva som kan vær galt, men kan hvertfall ambefale deg å teste ut programmet yanc http://yanc.sourceforge.net/ til å configurere XFConfig Lenke til kommentar
Goofee Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg har prøvd det, men den fyller bare inn de samme verdiene som jeg har fra før. Og det som er typisk er at alt dette fungerer i windows! Goofee Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Har du prøvd nvtv? Blir en liten omvei, men funker uten timesvis med leting. Lenke til kommentar
dvj Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 gidd å pump opp post som har vært død i en måned... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå