Arodem Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Norges største dedikerte spillmesse er like rundt hjørnet.Alt er klart for årets SpillExpo Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg, Aleks og en til fra Rad Crew er på messa hvis noen vil si hallo! Blir moro 4 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Dette blir stas! Skal ned på fredagen selv, satse på å få med meg det meste Sjekk denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1548109 1 Lenke til kommentar
Jo-Remi Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hoho gleder meg Vi dukker opp med en ny hærskare Norske indie spill ;-) Har samlet en liste over dem på http://www.standindie.com/ for dem som vil sjekke dem ut før Expoen kicker igang om en uke 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Håper det blir bedre enn i fjor! Lenke til kommentar
Puro Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kommer det til å være noe som helst ikke-casual der? Altså, blir det snakk om competitive balancing, features for competitive games eller noe som helst så er jeg med, men om det bare er "se og hør" på konsoller og nye mobil-spill så nei takk. Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kommer det til å være noe som helst ikke-casual der? http://www.gamersparadise.no/artikler/esport-norway-inviterer-til-norgesmesterskap-under-arets-spillexpo/153615 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Occulus selskapet er IKKE påmeldt btw. Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Occulus selskapet er IKKE påmeldt btw. De er der Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 De er der Ikke ifølge pressesjefen selv de er representert der ja og det vet jeg en del mer enn deg om skal jeg love deg Lenke til kommentar
Muffinrex Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ikke ifølge pressesjefen selv de er representert der ja og det vet jeg en del mer enn deg om skal jeg love deg Tør jeg spørre hvor du får informasjonen din fra? Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Tør jeg spørre hvor du får informasjonen din fra? Du får komme dit å se da vet du Lenke til kommentar
CWH Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Håper det blir bedre enn i fjor! Var du på mange bedre norske spillmesser i fjor? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Var du på mange bedre norske spillmesser i fjor? Nei, for så vidt ikke Men i fjor var det mye gammelt nytt, mens i år ser det ut som en del pre-release kommer 1 Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 RadJostein: Du får komme å besøke oss på spillmuseet der da! Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 5. november 2013 Del Skrevet 5. november 2013 Nå må dere få med dere at occulus ikke kommer. Det er to selskap som skal showcase rift men occulus kommer ikke. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 11. november 2013 Del Skrevet 11. november 2013 TomasK: vi var innom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå