S.Hurum Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hønefoss - Oslo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Artig denne gamle traveren. Jeg husker godt disse gamle Volvoene til Engeseth. Skarpt og fint bilde Svein. Jeg tok noen bilder av den selv i fjor høst- da i farta.. Harald G. Lenke til kommentar
S.Hurum Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Artig denne gamle traveren. Jeg husker godt disse gamle Volvoene til Engeseth. Skarpt og fint bilde Svein. Jeg tok noen bilder av den selv i fjor høst- da i farta.. Harald G. Hei Harald. Jeg kan huske det kostet den nette sum kr 6.- fra Hønefoss til Oslo, men det var nok enda billigere når denne begynte. Dagens pris er ca. kr 150.- m. Time Ekspressen Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Artig denne gamle traveren. Jeg husker godt disse gamle Volvoene til Engeseth. Skarpt og fint bilde Svein. Jeg tok noen bilder av den selv i fjor høst- da i farta.. Harald G. Hei Harald. Jeg kan huske det kostet den nette sum kr 6.- fra Hønefoss til Oslo, men det var nok enda billigere når denne begynte. Dagens pris er ca. kr 150.- m. Time Ekspressen Det var billig. Husker en 10 pakning Hobby kostet kr 1.10 og den måtte vi gutta spleise på.Harald G. mimrer. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nostalgi i lange baner. Morsomt å se disse gamle sliterne så godt dokumentert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Hei, S. Hurum. Fint bilde av et ordentlig klenodium, det er flott at noen ser verdien i å bevare slikt for ettertiden ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg