Gå til innhold

A Foggy Day


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

her har du jammen vært på rett sted til rett tid for dette ble lekkert, nydelig lys og dermed flotte farger i dette stemningsfulle bildet av Ålesund i det den ellers så upopulære havskodda kommer sigende inn og legger seg som et (fra undersiden) grått teppe over jugendbyen , gratulerer med dette :)

mvh Oddmund

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei,

her har du jammen vært på rett sted til rett tid for dette ble lekkert, nydelig lys og dermed flotte farger i dette stemningsfulle bildet av Ålesund i det den ellers så upopulære havskodda kommer sigende inn og legger seg som et (fra undersiden) grått teppe over jugendbyen , gratulerer med dette :)

mvh Oddmund

 

Takk for fin tilbakemelding, Oddmund! Jeg var heldig med tidspunktet ja, 10 minutter senere var hele byen og Valderhaugfjorden fri for tåke og lyset var helt annerledes. Mange vil nok si at dette motivet av byen sett fra fjellstua er oppbrukt, men jeg synes at tåka gjør at det skiller seg ut fra de fleste andre. Skulle gjerne hatt noen dramatiske skyer på himmelen også, men det får bli på et annet bilde. Bildet kan forøvrig sees i månedens utgave av National Geographic Norge :)

 

Mvh, Erik

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Innimellom handler gode fotografi om ren skjær flaks. Å være på rett sted til rett tid er ikke alltid noe som kan planlegges, men som, når alt slår til, kan gi spektakulære bilder.

 

Ålesund fra denne vinkelen har vi nok sett mange ganger før, men aldri på denne måten. Et fascinerende syn, hvordan halve byen er innhyllet i tåke. Og det deilige, bløte lyset!

 

Bra fanget!

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Innimellom handler gode fotografi om ren skjær flaks. Å være på rett sted til rett tid er ikke alltid noe som kan planlegges, men som, når alt slår til, kan gi spektakulære bilder.

 

Ålesund fra denne vinkelen har vi nok sett mange ganger før, men aldri på denne måten. Et fascinerende syn, hvordan halve byen er innhyllet i tåke. Og det deilige, bløte lyset!

 

Bra fanget!

 

Tusen takk, Kjersti!

 

mvh, Erik

Lenke til kommentar

Utrolig flott!

 

Var det den dagen Ålesund brant?

... eller var det dagen etter de hadde hatt chartertour til Amsterdam? :-D ...

 

Facinerende. En av de tingene som irriterer meg mest med å ha jobb er at jeg så ofte må "jage" meg gjennom flotte morgener hvor jeg BURDE vært ute å tatt bilder.

 

Hehe, mulig det var Sommerfesten på Giske og nordvestlig vindretning ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...