Ovidia2 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kimberly Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei, Ovidia2. Et veldig "nært" og fint portrett, der lyskilden(e), som ser ut til å tendere mot varmt (4000-4500 K, eller er jeg helt "på jordet"), gir ansiktet en glød som kan minne om den man observerer ved et bål eller en foran en peis, bare mye kraftigere. (Stort dårligere går det vel knapt å ordlegge seg !). Summa summarum, - jeg synes portrettet har en så uvanlig fin stemning at det er underlig at slike bilder ikke er mer vanlig ! (Eller er jeg helt "på jordet", her også ? ) Vennlig hilsen Albert Andersson. 1 Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du overasker stadig med noe nytt og behersker det meste så vidt jeg kan se ,nydelig. Litt mystikk i bilde dog ikke så mye som mange av dine andre bilder, vil si mer beskjeden her men ikke noe dårligere. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Dette kan du bare så bra,att det blir liksom meningsløst å komme med kommentarer på noe ikke jeg behersker. Men det øyet ser, sier "bærre lækkert". Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Hjertelig takk for de flotte kommentarene fra dere MVH Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg