AvIOn Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei skal for første gang teste iPhone (5s), og trenger tips til apps/spill. Kan dele det i 3 kategorier: 1. spill til sønnen min på 3 år. Han liker puslespill, og ting som har med barnetv å gjøre (fantorangen, Elias etc) 2. Spill til meg. Jeg har tidligere brukt mye tid på tower defence-spill, og annet strategi (plagie Inc feks) 3. Treningsapps(vektløfting), bankapps, tipping, andre norske apps. tips taes i mot med stor takknemmelighet:) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Syng og Lær med Sofie er en knallbra barne-app hvor du kan kjøpe flere pakker i appen. Vi har kjøpt så å si alt som kan kjøpes der, og jenta mi som nå er tre år har spilt dette i halvannet år nå. Man har flere spill der, som f.eks. finn to like, puslespill, matematikkspill m.m. I tillegg kan man få litt alfabetlæring, samt både eventyr og sanger. Ellers så har også LEGO en app som heter LEGO+ gror jeg det var. Der kan man bygge og kjøre bil, samle mynter for å få nye deler. Ingenting av dette er for avansert for en treåring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå