Gå til innhold

Masse ny informasjon om PlayStation 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vita støtte utenfor hjemmet virkelig så ille. Det hadde jo lagget for mye for spilling uansett. Mangel på ekstern disk støtte må jo være en mye verre sak?

Noen som vet om vita remote play med ps4 blir over Wifi direct eller må den gå via routeren? Remote play på psp hadde eit lite(men allikevel altfor stort) lagproblem over wifi.

Lenke til kommentar

Dette passer perfekt for min del siden jeg hverken bruker konsoll til streaming av musikk eller filmer, og har aldri hatt noen form for bilder på konsollen heller, de fleste har tv`er med smartfunktioner som lar deg koble til eksterne harddisker med filmer/bilder og musikk evt streame direkte fra pc enten med trådløs eller kablet forbindelse, jeg kjøper ikke en konsoll for annet enn å spille uansett, og mer enn 4 spillere på en skjerm blir bare rot uansett, spesielt viss det er splitscreen....

Ekstern harddisk har jeg ikke bruk for så lenge man får bytta den interne med opptil 1500gb å man trenger ikke mer plass, man klarer ikke spille 30 spill på samme tid uansett.... (ett spill er ca 50gb på de nye konsollene)

Bluray fjernkontroll har man jo via gamepaden uansett....

Laste opp spillklipp i seg selv er noe jeg aldri har gjort, så regner ikke med att jeg vil savne å kunne lage spillkommentarer i videoen uansett viss jeg noen gang lager ett klipp....

Ingen spill på DVD??? ps3 hadde heller ikke spill på DVD...

Oppdatering i sikkerhetsmodus er heller ingen problem så lenge du har en ruter med brannmur....

Tar jeg med meg vitaen noen plass blir det ikke for å spille ps4 spill, det er alt for dyrt med mobilt bredbånd den dag i dag...

Mus å tastatur har man på pc, jeg vil ikke savne dette siden jeg liker å spille med gamepad og ikke mus å tastatur...

Jeg ser ingenting negativt med noe av det som ble beskrevet som negativt, men kanskje bare meg som kjøper en konsoll for å kun spille spill den dag i dag...

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

The PS4 only supports four controllers being connected at one time

This is technically a downgrade from the PS3, which allowed for seven DualShock controllers to be synced at once. That said, I can?t think of any PS3 games that allow for seven-player local multiplayer, so this isn?t that much of a downgrade.

Det er altså grusomt, men har nesten ingen betydning. Eg har endå til gode å sjå fleire enn fire spele på same konsoll.

Rock Band 3 støttet opp til 5 spillere om gangen, og hadde nok støttet 7 om ikke Xbox 360 hadde satt begrensingen.

Lenke til kommentar

Er vita støtte utenfor hjemmet virkelig så ille. Det hadde jo lagget for mye for spilling uansett. Mangel på ekstern disk støtte må jo være en mye verre sak?

Ekstern harddisk på en PS3 var hvertfall veldig mangelfull. Man måtte bruke FAT32-system og det eneste man kunne gjøre var å ta backup av spilldata og spille av filmer, bilder osv fra den. Det er ikke noe poeng i mine øyne lenger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...