Sozinho Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Jeg vet det har blitt nevnt en gang tidligere på forumet, men etter å ha søkt rundt en times tid, ser jeg meg nødt til ekspert hjelp her... Tror jeg blir vill og gal hvis jeg ikke finner den melodien man hører når man har installert ferdig Windows XP og skal skrive brukernavn osv. Noen som kan være så snille å hjelpe en trøtt stakkars gammel mann ? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 installert ferdig, eller når man skrur på maskinen? Er det forskjellige lyder? Eller en.. Hviklen vil du ha? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Han tenker på den når du skal skrive inn brukere i den listen med plass til 6-7 stk, og når du konfigurerer internetttilgangen. Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Stemmer Kjello2. Den melodien som går når man først konfigurerer internett og deretter skriver inn brukere man ønsker å ha.. Får den ikke ut av hodet *s* Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Prøv dette: http://www.itpro.no/sections.php?op=viewar...rticle&artid=80 Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 Tusen takk (c; Nå er helgen reddet *S* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå