borchgrevink Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Noen tips til greie ladeputer for Qi trådløs lading både til hjemmebruk og i bilen. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er også nysgjerig på det. Har lett selv uten å finne noe annet enn ladeputa til Nokia og den som ble lansert sammen med Nexus 4 Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ligger en del på ebay, men selv syns jeg de ser litt jalla ut, derfor jeg har ventet. Synd den til Nexusen er så dyr, da jeg syns den er veldig lekker. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ligger en del på ebay, men selv syns jeg de ser litt jalla ut, derfor jeg har ventet. Synd den til Nexusen er så dyr, da jeg syns den er veldig lekker. Har ikke testet den selv, men folk sier den blir dårlig så snart det legger seg litt støv på den for da glir telefonen av istedenfor å bli holdt på plass. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ja jeg har hørt en del om det selv. Er vel også derfor de har plassert magneter i den nye som ble lansert idag. Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Nokia cr-200 virker som et godt alternativ, men dyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Kjøpt noen slike: http://dx.com/p/metrans-mwt03-super-mini-micro-usb-wireless-charger-transmitter-for-nokia-samsung-more-black-226778 ...og integrer dem selv i diverse ting og tang (f.eks bilholdere) Endret 1. november 2013 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Kjøpt noen slike: http://dx.com/p/metrans-mwt03-super-mini-micro-usb-wireless-charger-transmitter-for-nokia-samsung-more-black-226778 ...og integrer dem selv i diverse ting og tang (f.eks bilholdere) Har du testet at de funker? Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Kjøpt noen slike: http://dx.com/p/metrans-mwt03-super-mini-micro-usb-wireless-charger-transmitter-for-nokia-samsung-more-black-226778 ...og integrer dem selv i diverse ting og tang (f.eks bilholdere) Den så jo flott ut, spesielt siden den er til 22$ Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Den så jo flott ut, spesielt siden den er til 22$ Litt blanda reviews ser jeg.... Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Litt blanda reviews ser jeg.... Omtalene var jo positive alle sammen. Problemene er at den er litt glatt og at den har litt liten ladeeffekt. Nr 1 ser enkel ut å løse, mens nr2 ikke er meulig å gjøre noe med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå