Øystein.F. Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Sony lanserer ny konsoll, og vi klør i armar og bein.Feature: November 2013 Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bra artikkel! Jeg visste ikke at X-Rebirth kom så fort. Dette skal jeg ha. Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vil selv si at Need for Speed er ganske så dødt spill, de hadde sine glansdager men har lagd så mange dårlige spill at jeg ikke engang kommer til å laste det ned. Need for Speed Underground 1 og 2 var jo der de skjønte hva folk ville ha, så jeg fatter ikke hvorfor de endra på det. Kunne heller bare utvikla det. Derimot Killzone og Knack ser ut som kanskje kan bli en smule bra, veit ikke helt om Killzone er helt ny tenkende men så veldig bra ut på E3. Knack så veldig fantasifullt ut så blir nok kanskje kjøp 2 Lenke til kommentar
Janskrotnes Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 At ikke Bioshock - Burial at the sea; ikke blir nevnt, er jo merkelig. Vet at det er en dlc, bur still Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bra artikkel! Jeg visste ikke at X-Rebirth kom så fort. Dette skal jeg ha. Agreed. Har gledet meg til X-Rebirth lenge nå! Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 At ikke Bioshock - Burial at the sea; ikke blir nevnt, er jo merkelig. Vet at det er en dlc, bur still Etter det kjedelige infinite, så gleder jeg meg ikke til mer Bioshock nei. Subjektivt, we made are... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Avbestilte akkurat PS4 forhåndsbestillingen pga. elendig line-up. Det samme gjorde jeg med X0 for 1 måneds tid siden. Fryktelig kjedelig lansering men mulig jeg revurderer utover vinteren eller neste høst. Endret 31. oktober 2013 av Theo343 1 Lenke til kommentar
NikkeNakkeNei Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Her var det fint lite som appellerte til meg. Noe som i grunnen er gode nyheter for lommeboken. 2 Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hmm, skuffende måned. Heldigvis har jeg masse som venter på meg da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 League of Legends Season 4! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Kjøper ikke PS4 før første priskutt eller hardware-revisjon uansett, men A Link Between Worlds blir kjekt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg gleder meg bare til a link to the past 2 og super mario 3d world Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 En av de tammeste november-månedene vi har hatt på mange år etter min mening. Neste-generasjon har nok skylden. Det er etter min mening bare ett virkelig interessant spill på denne listen, og det er Super Mario 3D World. Utifra trailere og inntrykk jeg har lest virker det som et fantastisk Mario-spill. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Gleder meg til NFS: Rivals! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Fin spillmåned. A Link Between Worlds, Super Mario 3d World, Professor Layton and the Azran Legacy, Tearaway og Ratchet & Clank: Into the Nexus blir nok mine kjøp. Får jeg tak i en PS4 blir det Killzone og Knack også. Endret 31. oktober 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
0crysis Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Company of Heroes 2 november patch :] Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 En av de tammeste november-månedene vi har hatt på mange år etter min mening. Neste-generasjon har nok skylden. Det er etter min mening bare ett virkelig interessant spill på denne listen, og det er Super Mario 3D World. Utifra trailere og inntrykk jeg har lest virker det som et fantastisk Mario-spill. Tammeste? mer som mest spennende, vi får både nytt zelda spill og ikke bare et nytt zelda spill men en etterfølger til det beste spillet noen sinne lagd og et flunkede nytt 3d mario spill:) Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Skal ikke starte noen krangel her, men jeg synes A Link Between Worlds ser ut som en ren nostalgitripp. A link to the past var fantastisk når det kom, men det har for lengst blitt forbigått av både Ocarina of Time og Wind Waker etter min mening, og at man alltid skal prøve å gjenskape det som fungerte for 20 år siden er rart i mine øyne. Spill var virkelig ikke bedre før. På samme måte elsker jeg Mario Galaxy-spillene, men synes New Super Mario er kjedelig. Spillmediet utvikler seg, og for meste til det bedre. Når det er sant skal jeg la tvilen komme Zelda til gode hvis mottakelsen er god nok. Men det jeg har sett av spillet ser ganske kjedelig ut. 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det som blir skaffet er dette: Playstation 4 med COD G, FIFA 14, BF4, ACIV, Knack, Contrast, KIllzone Shadowfall, Lego Marvel SuprerHeroes og Need For Speed Rivals Andre spill er Ratchet And Clank Into The Nexus, Super Mario 3D Worlds og Tearaway Beste måneden dette året kan det bli for min del! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Skal ikke starte noen krangel her, men jeg synes A Link Between Worlds ser ut som en ren nostalgitripp. A link to the past var fantastisk når det kom, men det har for lengst blitt forbigått av både Ocarina of Time og Wind Waker etter min mening, og at man alltid skal prøve å gjenskape det som fungerte for 20 år siden er rart i mine øyne. Spill var virkelig ikke bedre før. På samme måte elsker jeg Mario Galaxy-spillene, men synes New Super Mario er kjedelig. Spillmediet utvikler seg, og for meste til det bedre. Når det er sant skal jeg la tvilen komme Zelda til gode hvis mottakelsen er god nok. Men det jeg har sett av spillet ser ganske kjedelig ut. Å si at ocarina of time og wind waker er bedre er ren galskap, og spill var bedre før, det har jeg lagt merke til de siste årene når det knapt har kommet noen gode spill mens på 90 tallet hadde vi haugevis av gode spill, og dette kan ikke sammenlignes med new super mario bros de spillene er bare rett og slett gørr, dette er første zelda oppfølger på mange år som er direkte oppfølger og det er bedre at de lager en etterfølger til et av tidenes beste spill enn at de lager enda ett dårlig zelda spill som skyward sword. Tror dette blir det beste zelda spillet på ganske lenge:) Det som blir skaffet er dette: Playstation 4 med COD G, FIFA 14, BF4, ACIV, Knack, Contrast, KIllzone Shadowfall, Lego Marvel SuprerHeroes og Need For Speed Rivals Andre spill er Ratchet And Clank Into The Nexus, Super Mario 3D Worlds og Tearaway Beste måneden dette året kan det bli for min del! Kommer ratchet spillet ut allerede denne måneden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå