Gå til innhold

Rødstrupe i profil.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei Albert :D

Kjempeflott portrett av Rødstrupen. Likte så godt lyset i bildet. Det framhever det sarte, og uskylden fuglen bærer preg av. Den ser så undrende ut, og man kan lure på hva den tenker.

Vakkert bilde, som man blir rørt av :D

Vennlig hilsen Lisbeth.

Hei, Lisbeth.

Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! :)

Ja, den vesle rødstrupen var alene, og opptrådte svært forsiktig i nærheten av mer "verdensvante" pilfinker og kjøttmeiser. :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Hei Albert

Dette må være samme rødstrupe som Lisbeth Grendal viste frem forleden ?

Grenen er også helt identisk, jeg har sammenliknet nøye .

Hei, Terje.

Grenen er den samme, men ikke fuglen.

Rødstrupen som Lisbeth fotograferte, mangler høyre fot.

Jeg fotograferte den i dag, forresten, så den er vel blitt fortrolig med plassen.

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Du kommer stadig opp med mange fine bilder av fugler, dette intet unntak. Men jeg lurer på om du skulle gitt bildet litt mer kontrast?

:)

Hei, Melvin.

Tusen takk for hyggelig, positiv og konstruktiv kommentar, - det setter jeg stor pris på ! :)

Du har så rett, så rett, og jeg var faktisk inne og økte både fargemetning og kontrast for 20 minutter siden, og lastet bildet opp på nytt !

Men jeg var nok FOR forsiktig, - så jeg skal forsøke å ta med meg ditt råd videre, for jeg har studert og blitt begeistret for dine fugleportretter mange ganger ! :)

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar

Ahhh...denne mangler jeg i samligen min...vel flere også.

Flott bilde...kunne kanskje dempet bakgrunnen noe?. Sikkert sagt det før...min smak :)

Hei, Jan Erik.

Takk for hyggelig og positiv kommentar, og jeg er glad for konstruktiv tilbakemelding, - bakgrunnen ER for lys, og jeg burde nok brukt litt mer tid ... !

Vennlig hilsen

Albert Andersson.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...