Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Rødstrupe i profil. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Rødstrupen er en vakker fugl med fin bakgrunn her Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Rødstrupen er en vakker fugl med fin bakgrunn her Albert. Hei, Kai Petter. Takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei Albert Kjempeflott portrett av Rødstrupen. Likte så godt lyset i bildet. Det framhever det sarte, og uskylden fuglen bærer preg av. Den ser så undrende ut, og man kan lure på hva den tenker. Vakkert bilde, som man blir rørt av Vennlig hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nydelig dette! Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei Albert Kjempeflott portrett av Rødstrupen. Likte så godt lyset i bildet. Det framhever det sarte, og uskylden fuglen bærer preg av. Den ser så undrende ut, og man kan lure på hva den tenker. Vakkert bilde, som man blir rørt av Vennlig hilsen Lisbeth. Hei, Lisbeth. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Ja, den vesle rødstrupen var alene, og opptrådte svært forsiktig i nærheten av mer "verdensvante" pilfinker og kjøttmeiser. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Nydelig dette! Hei, Torhild. Tusen takk for hyggelig og positiv tilbakemelding, du, også ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Fint og klart bilde med en uskarp bakgrunn Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Fint og klart bilde med en uskarp bakgrunn Hei, Rune. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Flott profil A.A. Med hilsen L.O. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei Albert Dette må være samme rødstrupe som Lisbeth Grendal viste frem forleden ? Grenen er også helt identisk, jeg har sammenliknet nøye . Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei Albert Dette må være samme rødstrupe som Lisbeth Grendal viste frem forleden ? Grenen er også helt identisk, jeg har sammenliknet nøye . Hei, Terje. Grenen er den samme, men ikke fuglen. Rødstrupen som Lisbeth fotograferte, mangler høyre fot. Jeg fotograferte den i dag, forresten, så den er vel blitt fortrolig med plassen. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei Albert Dette må være samme rødstrupe som Lisbeth Grendal viste frem forleden ? Grenen er også helt identisk, jeg har sammenliknet nøye . Hei igjen, Terje. Her er ett av bildene av den enbente rødstrupen som jeg tok i dag. Bildet er PS-behandlet og crop'et. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Flott profil A.A. Med hilsen L.O. Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig og positiv kommentar. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kommer stadig opp med mange fine bilder av fugler, dette intet unntak. Men jeg lurer på om du skulle gitt bildet litt mer kontrast? Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kommer stadig opp med mange fine bilder av fugler, dette intet unntak. Men jeg lurer på om du skulle gitt bildet litt mer kontrast? Hei, Melvin. Tusen takk for hyggelig, positiv og konstruktiv kommentar, - det setter jeg stor pris på ! Du har så rett, så rett, og jeg var faktisk inne og økte både fargemetning og kontrast for 20 minutter siden, og lastet bildet opp på nytt ! Men jeg var nok FOR forsiktig, - så jeg skal forsøke å ta med meg ditt råd videre, for jeg har studert og blitt begeistret for dine fugleportretter mange ganger ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Ahhh...denne mangler jeg i samligen min...vel flere også. Flott bilde...kunne kanskje dempet bakgrunnen noe?. Sikkert sagt det før...min smak Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Ahhh...denne mangler jeg i samligen min...vel flere også. Flott bilde...kunne kanskje dempet bakgrunnen noe?. Sikkert sagt det før...min smak Hei, Jan Erik. Takk for hyggelig og positiv kommentar, og jeg er glad for konstruktiv tilbakemelding, - bakgrunnen ER for lys, og jeg burde nok brukt litt mer tid ... ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg