mobilen.no Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Samsungs nye kjempemobil selger dobbelt så bra som forgjengeren gjorde.Samsung Galaxy Note 3 selger så det gviner Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er vel HTC og Sony dere mener nederst der 1 Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Her var det mye feil i artikkelen. Kanskje lurt å se over å rette opp litt. F. Eks er det ikke s3 som har penn, Experia tilhører Sony, ikke samsung osv. Lenke til kommentar
ronnyhr Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det noen som vet når min Note2 blir oppgradert til nyere versjon av Android (den har idag ver. 4.1.2) ??? Lenke til kommentar
ufodev Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Not bad. Ikke helt relatert, men: Har noen flere problemer med å åpne PDF'er på Samsung Galaxy S4? Den er helt ny, ikke installert noe alternative lesere... Fungerer problemfritt på min iPhone og iPad, men S4 står bare å laster hver gang jeg skal åpne en PDF fra en webside... Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er noe drit ja, du må inn i download mappa do og velge den manuelt. Om noen har noen bedre måter så mottas de med glede. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Er det noen som vet når min Note2 blir oppgradert til nyere versjon av Android (den har idag ver. 4.1.2) ??? Før jul. Lenke til kommentar
jofa Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Her var det mye feil i artikkelen. Kanskje lurt å se over å rette opp litt. F. Eks er det ikke s3 som har penn, Experia tilhører Sony, ikke samsung osv. Ja det var feil her også. Heter Xperia og IKKE Experia! Så heter det Samsung med stor "S". "Farlig å kaste stein når man sitter i glasshus". :-P Lenke til kommentar
Agon0608 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Not bad. Ikke helt relatert, men: Har noen flere problemer med å åpne PDF'er på Samsung Galaxy S4? Den er helt ny, ikke installert noe alternative lesere... Fungerer problemfritt på min iPhone og iPad, men S4 står bare å laster hver gang jeg skal åpne en PDF fra en webside... funker fint her. Mobilen skal ha Polaris Office Viewer installert ut av pakka, du burde prøve å installere en PDF-leser fra Play Store Lenke til kommentar
666 Lucifer Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Til alle dokumenter kan man bruke Office pakka til Google drive. Gratis og meget lettvint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg