AnonymDiskusjon Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Nå har jeg hatt litt "småkjærester" opp igjennom tiden, er 23 år, og det gikk til slutt opp for meg at jeg tror ikke partnerene mine merker når jeg kommer. Jeg er en av de heldige som får orgasme ved penetrering - og det kjapt og ofte. Jo eldre jeg har blitt, så har noen spurt underveis om jeg har kommet og jeg stønner bekreftende fordi jeg har kommet minst 17 ganger! Mens min nåværende kjæreste til slutt turte å spørre etter ei stund i uvisshet, "kom du?!". Jeg blir nesten sjokkert, fordi jeg trodde stønnet og ristet som en atombombe hver gang... Men det er tydeligvis ikke merkbart! Nå har jeg begynt å varsle med en god gammeldags; "jeg kommer, jeg kommer!", men tror det må være mye deiligere for ham å kjenne/høre det på et slags vis. Hvordan kan jeg vise det mer uten å virke som om jeg faker? Gutter; er det noe spesielt dere merker det på når dere får ei jente til å komme? Anonymous poster hash: 2476a...419 Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det varierer. Noen får omtrent kramper i bena, andre får skikkelige sammentrekkinger som kniper godt rundt penis, mens noen merkes det ikke på i det hele tatt, sett fram min erfaring. Den som var mest tydelig av mine partnere var en som fikk muskelspasmer i så godt som hele kroppen og klemte rundt det som var i nærheten, da ofte meg Har også opplevd en som ble regelrett voldelig (vel, smålig), da hun slo (mer klasket), klorte eller rev i håret under orgasme. Noe som for min del var temmelig turn-on, ikke vet jeg hvorfor, men jeg har forstått det slik at jeg selv blir litt gryntete og hardhent, så kanskje derfor.Det er ikke alle som får orgasme, og personlig tror jeg det gjør at mange ikke engang prøver å legge merke til noe utenom det vanlige. Noe som er synd. Men, som sagt utallige ganger, sex handler mye om kommunikasjon, og det skader aldri å gi en form for beskjed at man har det godt Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg foreslår du starter ditt eget "trademark". Kombinerer du et tydelig tegn med "jeg kommer" ei stund, så kjenner han det nok igjen og vet hvor du er i hopprennet Det er ikke alle som har så tydelige tegn, men sier du fra samtidig ei stund bør det være forståelig. Slike tegn blir gjerne værende, en eks av meg hadde et par sånne. Ganske mange år etter det var slutt var de der fremdeles så jeg... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er ikke alltid mulig å merke at dere får orgasme eller ikke. For å fjerne all tvil kan et "Ja! Ja! Jeg kommer!" gjøre underverker. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Rop som følgende: ALLE MANN TIL PUMPENE Då vil det nok ikke eksistere noen tvil, annen enn med din mentale helse, men sånt er bare morro! 7 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Har mange ganger spurt og hun har sagt at hun allerede har kommet mange ganger. Både penetrering og fingring uten at jeg har kjent noen ting. Altså hvis jeg ikke kjenner det med fingrene en gang så går det ikke ann å vite med mindre hun skriker eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg