Gå til innhold

Finner ingen destinasjon for 'bryllupsreisen vår :(

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi har søkt en god del på nett for hvor vi skal på bryllupsreisen vår, saken er sånn at vi ikke finner noe... derfor trenger jeg litt hjelp fra dere. Har snakket med 3 forskjellige selskaper om råd, men det var ikke interessant.

Leter etter et fint sted helst ved en strand/øy der det er mulighet for aktiviteter. Vi vil oppleve mer enn bare utsikt, men fint må det være.

Med aktiviteter så tenker jeg på f.eks leie av vannscooter, båt, firehjuling+++ og andre ting som volleyball, badminton, dykking, svømming+++ med andre ord 'alt av aktiviteter'.

Eneste vi har kommet frem til nå er Santorini, men det er ikke noe spesielt mye å gjøre der. Dette fikk jeg høre fra noen bekjente.

Jeg håper jeg får noen tips og råd.

Dette setter jeg veldig stor pris på :)

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om dere ønsker mye av aktiviteter og gjerne sportslige anbefaler jeg å vurdere Club Med om dere da ikke er redde for å måtte klare dere uten masse nordmenn rundt dere og reiseledere som snakker svensk.

Har vært på endel Club Med og om dere også ønsker mulighet til å stikke dere litt bort er antagelig

Denne på Mauritius er veldig fin:

http://www.clubmed.se/cm/resort-la-plantation-d-albion-club-med-mauritius_p-366-l-EN-v-ALBC-ac-vh.html

Maldivene kan heller ikke bli for ille, men de billigste rommene der er ganske basic:

http://www.clubmed.se/cm/resort-kani-maldives-bars-restaurants_p-366-l-EN-v-KANC-ac-vh.html

Lenke til kommentar

Om dere ønsker mye av aktiviteter og gjerne sportslige anbefaler jeg å vurdere Club Med om dere da ikke er redde for å måtte klare dere uten masse nordmenn rundt dere og reiseledere som snakker svensk.

Har vært på endel Club Med og om dere også ønsker mulighet til å stikke dere litt bort er antagelig

Denne på Mauritius er veldig fin:

http://www.clubmed.se/cm/resort-la-plantation-d-albion-club-med-mauritius_p-366-l-EN-v-ALBC-ac-vh.html

Maldivene kan heller ikke bli for ille, men de billigste rommene der er ganske basic:

http://www.clubmed.se/cm/resort-kani-maldives-bars-restaurants_p-366-l-EN-v-KANC-ac-vh.html

Mauritius kan være noe av ønsket, skal se litt nærmere på det. :)

Maldivene anbefalte ikke reiserådgiveren meg, hun sa det at man får så lite for pengene. ^^,

Takk takk :)

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar

Utfordringen er at bryllupsreiser gjerne går til roligere steder, mens steder med motorisert vannsport er det stikk motsatte. Hvorfor ikke bare dra på en vanlig sydendestinasjon?

Sant det du sier der. Vi er litt sporty mennesker, å tenke at jeg ikke får gjort noe på par dager gir meg hodepine. Får nok bare finne et vakkert sted der det er treningssenter :-P

Tusen takk for at du tok deg litt tid. :)

Lenke til kommentar

Vannskuter og firehjuling er motoriserte aktiviteter som vanligvis ikke brukes av de samme som liker å bruke sin egen motor.

De fleste bedre resortene har treningssenter fordi folkene som drar dit forventer å både kunne trene og jobbe mens de er på ferie, men ofte er det et lite proforma rom som er der bare fordi de må liste opp at de har det. Grunnen til at jeg nevnte Club Med er at de fokuserer mye på kvaliteten med folk som følger opp aktivitetene og også variasjonen av aktiviteter. De har for eksempel trapez på mange av resortene som ellers ikke er helt vanlig andre steder. Du kan bare teste aktiviteten litt, lære mere og også være med på showene de har.

Har hatt turer med dem hvor jeg hadde 4-5 timer variert fysisk aktivitet om dagen og det var langt mere annet jeg også kunne vært med på. Ja, jeg blir også gærn av å bare ligge på stranda.

Lenke til kommentar

Hva med å fortelle litt om dere og hva dere liker. Noen liker helt slapp-av, mens noen liker litt aktiviteter. Noen liker det veldig varmt, noen liker det passe varmt. Noen liker å reise langt, andre kort. Fortell litt så blir det litt lettere. Annet spørsmål er jo hvor mye du ønsker å bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...