Gå til innhold

[Løst] Kjøpe BF4 billig(ere)

Anbefalte innlegg

Hei,

Litt sent ut med pre-order, etter litt googling så fant jeg fort ut at det er mulig å kjøpe spillet billigere dersom man bruker noe annet enn Origin.

Noen som har noen tips? Har sett på 2gplay.net, men den siden går støtt og stadig ned akkurat nå ser det ut som.

edit: blir det noe tull dersom jeg bruker vpn for å kjøpe som amerikansk kunde? Går det greit å spille uten vpn i etterkant?

Endret av BareGjest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du kjøper spillet i Origin med VPN risikerer du at kontoen din blir oppsagt og du mister alle spillene som ligger der. Å omgå skatte/valutagreiene i Origin er imot TOSen. Det samme gjelder Steam.

De fleste jeg har lest om har brukt g2play.net siden de er billigst eller forskjellen har vært minimal på andre sider.

Lenke til kommentar

Hei,

Takk for svar. Til andre som lurer på det samme så fant jeg det til slutt på gamekeysnow.com, tror ca 350,- ble trukket fra paypal kontoen min. Tror jeg fikk med china pakken.

Sjekket også oneplay.com, men der var det tomt for samtlige pakker. Hva g2play.net angår fikk jeg aldri registrert meg der, var noe feil med SSL sertifikatet så nettleser nektet å vise siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...