Hyuki Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei. Jeg har bursdag i Februar (vet det er litt lenge til )Jeg tenkte å ønske meg tablet da, siden jeg blir hele atten år da. Hvilken burde jeg ønske meg? Vil helst ha en svart, på rundt 8 tommer og som kan klare å kjøre litt større Android-spill (GTA: Vice City, Dead Trigger) uten for mye lagg. Vil også ha en 13:9(?) faktor på skjermen, og MINST 1200x800 resolusjon. Den må også ha Micro-SD, og helst Android. Maks pris vil jeg anta må være rundt 2500 kr. Lenke til kommentar
Lars1998 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Heisann, får håpe du får det du ønsker deg da!Hva med denne http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/GTP5210ZWANEE/samsung-galaxy-tab-3-10-1-nettbrett-wi-fi? Er til rundt prisen din, og finnes sikkert billigere en plass også, og tror den har kriteriene dine unntatt at den er hvit tror jeg, pappa har denne og han er veldig fornøyd med den her. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Vi er ikke i november engang. Vent og se hvordan markedet er i jan/feb. 1 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Min oppfordring er å vente å se til Januar. Først da kan du kanskje begynne å tenke på bursdagen din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå