Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dagens dårligste ADSL salgstriks


Anbefalte innlegg

Alle henvendelser skal vel skje til ISP.

 

Hvis man selger ei linje til en kunde bør man følge opp og sørge for at alt går som det skal i leveringsfasen. Forhandlere har som regel direkte nummre til f.eks annenlinjesupport og kan fiks ting langt bedre enn en kunde kan på egenhånd.

 

Vet ikke om de egentlig er ett mellomledd eller en formidler... tror de kun formidler bestillinger videre, og at de gjør bestillingen for kunden. Men jeg kjenner ikke 100% til saken.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om de egentlig er ett mellomledd eller en formidler... tror de kun formidler bestillinger videre, og at de gjør bestillingen for kunden. Men jeg kjenner ikke 100% til saken.

 

Det spiller ingen rolle, de har nok provisjon og skal det være noe poeng i og bruke en forhandler kontra webbestilling så bør man forvente at en forhandler gir litt oppgfølging utover og notere navn og nummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...