Black Star Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Alle henvendelser skal vel skje til ISP. Hvis man selger ei linje til en kunde bør man følge opp og sørge for at alt går som det skal i leveringsfasen. Forhandlere har som regel direkte nummre til f.eks annenlinjesupport og kan fiks ting langt bedre enn en kunde kan på egenhånd. Vet ikke om de egentlig er ett mellomledd eller en formidler... tror de kun formidler bestillinger videre, og at de gjør bestillingen for kunden. Men jeg kjenner ikke 100% til saken. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 Vet ikke om de egentlig er ett mellomledd eller en formidler... tror de kun formidler bestillinger videre, og at de gjør bestillingen for kunden. Men jeg kjenner ikke 100% til saken. Det spiller ingen rolle, de har nok provisjon og skal det være noe poeng i og bruke en forhandler kontra webbestilling så bør man forvente at en forhandler gir litt oppgfølging utover og notere navn og nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå