DementedAlbino Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Var innom på ikea i dag og så tv-benken deres i Bestå serien. Jeg likte veldig godt hvordan ting var integrert, feste for tv osv. Det jeg ikke likte var tv som ikea selger med, og vil gjerne bruke mitt eget tv. Derfor lurer jeg på om noen vet om det går an å få feste til flatskjerm i fra Samsung som kan brukes sammen med denne serien? Det var i grunn et lite feste opp bak på benken der en la inn ledninger osv, og på toppen var tv festet. Så veldig elegant ut i grunn:-) Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kan jo alltids sende IKEA en epost eller ringe dem? De kan sine produkter best selv regner jeg med. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Bestå-serien består (haha) av mange moduler og det spørs hva du har sett. Jeg kjenner ikke dette konkret, men f.eks. denne løsningen bruker oppheng for VESA-standard og vil passe til bortimot alle TV-er. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Nei jeg vil ikke ha den veggen bak. Den jeg så på var noe lignende denne løsningen her, men da uten innebygget anlegg, høyttalere osv, men med samme måte å feste tv til tvbenken. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39927532/ Jeg har sendt en epost til ikea, men de er ikke direkte rask med å svare, så da kunne jeg jo høre her inne også. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Den var stilig, men det festet passer sansynligvis bare på IKEA sine TV-er. Kan jo se på monteringsanvisningen og se om du har kjempeflaks og har festepunkter på din TV som passer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå