megdani Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har da en løve tatovering på underarmen, med fødselsdatoen min. Jeg har lyst til å ha mer på armen, men trenger virkelig inspirasjon her. Hva kan gå i stil til tatoveringen? Og jeg ber dere, ikke noe sånne kommentarer som "Du kommer til å angre" eller "tenk når du blir gammel". Link til bildet av tatoveringa Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Jeg hadde absolutt ikke gått tilbake til samme tatovør, det der var elendig arbeid. Få en dyktig tatovør til å se om han greier å redde den. Drit i om det er dyrt, du skal ha det resten av livet. 1 Lenke til kommentar
fervent Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 (endret) Jeg anbefaler deg å spørre i tatoveringstråden, si gjerne noe om hvilken stil løven er i også. Der får du hjelp fra folk som har peiling. Edit: Glem det med stil, jeg så ikke at du hadde lagt ut bilde. Legg ut bilde i tatoveringstråden også. Endret 1. november 2013 av fervent 1 Lenke til kommentar
megdani Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Jeg anbefaler deg å spørre i tatoveringstråden, si gjerne noe om hvilken stil løven er i også. Der får du hjelp fra folk som har peiling. Edit: Glem det med stil, jeg så ikke at du hadde lagt ut bilde. Legg ut bilde i tatoveringstråden også. Søkte bare på tattovering, og la ut der andre la ut. Takk for tipset !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå