Aeyoun Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Avtalevilkår 9,2 «Internettjenesten skal ikke benyttes til å drive egne eller kommersielle servertjenester.» Canal Digital Hjelp meg å endre Canal Digital! Send dem en epost, ring dem, eller kontakt med dem gjennom sosiale media. Be dem lette på begrensingene i seksjon 9,2 i avtalevilkårene! Jeg er glad i SSH-tjeneren min, flersillerspill, Xboxen, og andre ting som setter opp en tjener automatisk. Kanskje min egen lille hjemmeside eller privat epost fra hjemme i stua også. At CD ikke ønsker at jeg skal drive forretningsvirksomhet på deres nett med et privatabonnement har jeg full respekt for. At jeg ikke kan bruke linje slik jeg selv vil privat er jeg derimot ikke enig i. CD har oppdatert vilkårene sine to ganger etter at jeg først begynte å mase på dem om dette. De har ennå ikke svart meg med annet enn at «selvsagt er det ikke noe problem om du spiller eller bruker SSH på vårt nett.» På oppfølgingsspørsmål om hvorfor avtalevilkårene ikke gjør rede for dette får jeg aldri noe svar. Jeg er ikke kunde hos CD i dag, men de har en kontakt i veggen her hjemme. Jeg kunne gjerne tenke meg å bytte til de som leverandør, men da må de lette på vilkårene. Endret 30. oktober 2013 av Aeyoun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå