mr x Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 hadde driverpro med ati 9800 spillene krasja etter noen minnuter spilling bruke cat 3.7 prøve med omega driverene da gikk alt bra igjen. da jeg skulle spille senere på kvelden fikk jeg samme problemene igjen ja,har formatert flere ganger før jeg bytte til ati-kortet fikk feilmelling som er litt vanskelig får meg og fårstå er det noe som kan tokle dette: driveren for skjermheten kan ikke fullføre en tengneoperasjon.hør med enhetprodusenten om det finnes en driveroppdatering. skjermdriveren får radion 9800 pro ser ut til og være årsaken til at systemet er ustabilt. feilrapporten szappname:driver.display szappver:10024e480000021002 szmodname:ati2dvag.dll szmodver:6.1410.6368 offset:b22o6ea c:windowslogfileswatch31003_0106_01.wdl er ikke ati så bra likevel..har hatt 3 gf-kort før man aldri driverpro.. Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Jeg hadde lignende problem i 3D spill. Maskinen låste seg/rebootet etter noen minutter i spill. La inn orginale CATALYST 3.7 og har i ettertid ikke hatt problemer. Mente å lese en plass at 9800 Pro kan ha problemer med at minnebrikkene blir for varm... noen som har hørt noe om dette? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Hmm, jeg har aldri hørt om problemene deres, eller selv hatt problemer med Radeon9800pro.... Mr X: hvilket program var det du prøvde å starte? Tegneoperasjon?? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 oki..takk får rask tilbakemelling du skriver orginaldrivere er det noe fårskjell der ? er litt grønn når det gjeller drivere til ati. jeg fårmatere bare disk c: hadde jo spill og program på di andre disken som jag ikke hadde lyst og slette.kan det være at spillene tror at jeg har ti 4200(som jeg hadde før) slik at jeg må fårmatere alle disken slik at alt blir bra igjen.. program..det var generals jeg spilte da det kresja.. men det sto program.. Lenke til kommentar
rockalot2 Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 oki..takk får rask tilbakemellingdu skriver orginaldrivere er det noe fårskjell der ? er litt grønn når det gjeller drivere til ati. Har ikke sett noen tester på forskjellen mellom Omega og CATALYST. Du kan jo prøve CATALYST 3.7 og se om du fortsatt har problemer. Husk at avinnstallere Omega sine først da. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 ok.. virker som kortet blir varmt.. spilte nettopp sof 2 på netet i ca 30-40 min,da kresja det da serveren bytta bane(bilde fryser og blir rar lyd) har jo bra kjøling i pc min ca 40 på cpu"en og 30 på hk(bruker 2 kabinettvifter),men vet ikke ati-kortet mitt.vifta går jo hele tiden.men vet ikke rambrikkene.skulle jo tro at di skulle klare normal hastihet(ikke overklokket) kan jo være en hardwarefeil fra ati-kortet,vel siste utvel er vel og formatere alle diskene mine... tenkte også på strømfårsyningen min(360watt)kan det være at den er ustabil.at kortet får lite spenning ! er det 12 volt grafikkortet bruker ? Lenke til kommentar
Olaat Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 tror neppe det er strømforskyningen... jeg har bare 350w og mitt system er helt stabilt.... (systemet står i siggen)... det er nok at spillene fra den uformaterte hardisken har blitt installert med et geforce kort og derfor ikke vil virke normalt uten å bli innstallert på nytt... du kan jo evt prøve å innstalere et spill på den formaterte disken å se om du får samme problemet... Lenke til kommentar
mr x Skrevet 3. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2003 tror neppe det er strømforskyningen... jeg har bare 350w og mitt system er helt stabilt.... (systemet står i siggen)... det er nok at spillene fra den uformaterte hardisken har blitt installert med et geforce kort og derfor ikke vil virke normalt uten å bli innstallert på nytt... du kan jo evt prøve å innstalere et spill på den formaterte disken å se om du får samme problemet... takk får hjelpen..ja skal prøve ditt fårslag.. men nå har jeg spilt i ca 1-2 timer og ingen krasj i spillene. jeg har tt volcano 7+ kjøler og der er det vifte-regulering(3000-6000rpm) den bruker og stå på ca 4800 til meg men satte den opp til max.kan hende denne spenning-regulatoren ikke virker helt bra.vifta mi har stoppet helt opp før når jeg hadde på 4800rpm.satte jeg den på max gikk det fint igjen. kan hende at det er noe der(spenningen på regulatoren)som gjør noe med at jeg noe blir blokkert,eller at cpu-vifta mi stopper etter en stund i spillene.. vet jo ikke dette sikkert siden jeg fikk feilmelling om driverene til grafikkortet .. vet bare en ting sikkert,pc blir man aldri klok på... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå