Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Solbeskyttelse til Golf 6

Tullballj

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det finnes tilpasset solbeskyttelsr til golf 6. Husker for noen år siden at det var en slags tynn plexi glass plate som man kunne klipse på vinduene for å holde solen ute. Har også hørt om tekstil som kan klipses på ruten. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt rimelig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jeg har slike i min bil..

-enkelt å ta av og på..

-ingen problem med fukt

-passformen var ikke 100% perfekt til min bil

-vinduene bak kan ikke åpnes med platene montert

-helt umulig å se inn i bilen

-vanskelig å se ut i mørket.. (rygging)

jeg kjøpte de fordi jeg har hund og katt som nok trives bedre uten å bli stekt av sola :)

Lenke til kommentar

Et tips til trådstarter kan være å få lagt på film på vinduene. Dette kan du enten få profesjonelle eller flinke hobbyfolk til å gjøre (kjenner du folk i riktige kretser får du sotet rutene dine for 3000 kr), eller du kan studere filmer på Youtube og være veldig tolmodig og bruke god tid og gjøre det selv for at det skal bli mest kostnadseffektivt - det er virkelig ikke så vanskelig når du kan triksene og tar deg god tid.

Dette kan også øke verdien av bilen når du selger den, men da må det være gjort 100%. Hvis ikke det er 100% så har det motsatt effekt, da ser det nemlig jalla ut.

Det finnes forskjellige styrker av film, og bakvinduene kan tas ned uten problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...