Tullballj Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg lurer på om det finnes tilpasset solbeskyttelsr til golf 6. Husker for noen år siden at det var en slags tynn plexi glass plate som man kunne klipse på vinduene for å holde solen ute. Har også hørt om tekstil som kan klipses på ruten. Noen som vet hvor jeg kan få tak i slikt rimelig? Lenke til kommentar
joka Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 http://www.solarplexius.no/ Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 14. november 2013 Forfatter Del Skrevet 14. november 2013 Noen som vet hvordan det blir med dogg på ruten med denne? Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Hadde satt penger på at det ikke bør være noe problem om du monterer de 100% rene og skjoldefrie. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 15. november 2013 Forfatter Del Skrevet 15. november 2013 Ok, høres bra ut Lenke til kommentar
joka Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 jeg har slike i min bil.. -enkelt å ta av og på.. -ingen problem med fukt -passformen var ikke 100% perfekt til min bil -vinduene bak kan ikke åpnes med platene montert -helt umulig å se inn i bilen -vanskelig å se ut i mørket.. (rygging) jeg kjøpte de fordi jeg har hund og katt som nok trives bedre uten å bli stekt av sola Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 15. november 2013 Del Skrevet 15. november 2013 Et tips til trådstarter kan være å få lagt på film på vinduene. Dette kan du enten få profesjonelle eller flinke hobbyfolk til å gjøre (kjenner du folk i riktige kretser får du sotet rutene dine for 3000 kr), eller du kan studere filmer på Youtube og være veldig tolmodig og bruke god tid og gjøre det selv for at det skal bli mest kostnadseffektivt - det er virkelig ikke så vanskelig når du kan triksene og tar deg god tid. Dette kan også øke verdien av bilen når du selger den, men da må det være gjort 100%. Hvis ikke det er 100% så har det motsatt effekt, da ser det nemlig jalla ut. Det finnes forskjellige styrker av film, og bakvinduene kan tas ned uten problem. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 16. november 2013 Forfatter Del Skrevet 16. november 2013 Jeg har sett slike "plater" med netting i stedet for film. Der kommer vel det luft inn hvis man tar ned vinduene og det er lettere og ta av og på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå