Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det gikk da til slutt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kane strutter av selvtillit, men pokker så synd det er på Lamela. Trenger virkelig en god periode nå. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Godt å se smilet kommer på Lamela etter Friedel sin redning Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er så lett! Kane fortjener å starte foran Defoe nå synes jeg, også håper jeg Lamela kommer seg fort, ikke en lett start på Spurskarrieren dette. Dessverre tror jeg denne kampen ødelegger for helga Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Godt å se smilet kommer på Lamela etter Friedel sin redning Slipper heldigvis vekten av et tap på skuldrene, men tror Friedel ville tatt sin del av børen i det tilfellet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er så lett! Kane fortjener å starte foran Defoe nå synes jeg, også håper jeg Lamela kommer seg fort, ikke en lett start på Spurskarrieren dette. Dessverre tror jeg denne kampen ødelegger for helga Dere har søndagskamp, så det skal vel gå bra. Men greit å ha noe å skylde på om det blir tap. Som det fort kan bli, siden dere møter Everton. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 We'll face beast we only know as... ..LUKAKU! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Men det er bortekamp mot Everton, iflg AVB er det lettere så da trekker jeg tilbake det jeg sa. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Han sa ikke at det var lettere daaaa... Bare at supporterne bidro mer! Kan ikke skylde på de i dag ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå