Torhild Jansen Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Frokost. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei, Torhild. Knallfint portrett av gråspurv, - helt i toppklasse ! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Hei Torhild Henger meg på Albert her. Kjempeflott portrett, og i toppklasse. Morsomt uttrykk på fuglen, som ser storfornøyd ut midt i frokosten Ser ut som det smakte godt. Hilsen Lisbeth. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Tusen takk for de hyggelige kommentarene Albert og Lisbeth Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 Må være det beste Gråspurv bildet jeg har sett. Undervurdert fugl,men her får du frem detaljer,som motbeviser det. Veldig bra dette Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. november 2013 Forfatter Del Skrevet 1. november 2013 Må være det beste Gråspurv bildet jeg har sett. Undervurdert fugl,men her får du frem detaljer,som motbeviser det. Veldig bra dette Tusen takk Jan Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg