madammim Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg kjører dualboot med Winxp/Win98SE. Dette har fungert lenge, men nå rebooter 98 under oppstart (går helt ut, teller opp ram + prosessor info) Winxp fungerer bra enda. Jeg kan starte 98 i safemode, og kjører der windows sine diagnoseprogrammer, men finner ingenting. Hva i h****** er det egentlig som skjer? Lenke til kommentar
unique Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Høres kjent ut.....for lenge siden..... Har du brukt noe DriveSpace for å komprimere en partisjon? Hadde noe av det samme når jeg hadde win98....måtte redigere noen filer manuelt tror jeg.... Lenke til kommentar
madammim Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Nei, jeg har ikke rørt partsionene etter siste formatering (for ca. 1 år siden) Lenke til kommentar
unique Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Da har jeg ingen gode forslag..... Lykke til.... ....men MÅ du ha dualboot med win98 da? Lenke til kommentar
viggo Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 har du installert noen nye programmer? kjører du begge windowsene fra samme partisjon? prøv å installere skjermkortet på nytt Lenke til kommentar
madammim Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Kona KREVER at vi har en Norsk windows- ver. Xp er engelsk... Selv foretrekker jeg den, selv om jeg har noen program som jeg ikke får til å kjøre her, F.eks. Myst 3. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 Jeg kjører fra to forskjellige HD- er. Jeg har vel instalert noen programmer i det siste, men hadde ikke instalert noen siste gang jeg brukte Win98. Skal prøve det med skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå