Bruker-33331 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Hva burde jeg gå for? Helst noe med god lydkvalitet, tar også i mot forslag for subwoofere, samt forsterkere for å drive de. Skal ikke ha surround. Gjerne gulvstående høyttalere. EDIT: Jeg burde legge til hvis jeg går helt til 100k så er det inkludert forsterker(e). EDIT2: Jeg bor på landet. Så jeg har ingen restriksjoner på bass/med. Endret 31. oktober 2013 av Ted Bundy Lenke til kommentar
MrL Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Med tanke på prisklassen der, er mitt første råd å lage tråd på avforum.no. Der har du stortsett folk med langt mer kompetanse enn du finner på forumet her. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) 100 000 kr - også skal du bare helst ha god lyd? I den prisklassen er det nok stort sett god lydkvalitet samme hva du går for. Forskjellene ligger mer i utforming, funksjoner og lydsignatur...og det er bare du som vet hva du liker. Endret 30. oktober 2013 av Phileas Fogg 1 Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hva har du i dag? Hva liker du/misliker du med det du har? Og hva slags musikk hører du på? Snakk med Hifiklubben, Soundgarden etc, i den prisklassen kan du nok få hjemlån for å se om det passer deg. Men når dette er sagt vil jeg støtte opp om MrLG sitt forslag, større sjanse for å møte folk som vet hva de snakker om godt nok til å gi konkrete råd der enn her. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Best å dra en plass å lytte Jeg har lyst på Dali Helicon, men er langt over min prisgrense Drømmen er nok B&W Nautilus, men da må en vinne i lotto først andre vil selfølgelig ha helt andre valg 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå