Gå til innhold

iPad air eller iPad mini?

dsredna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar det er retina utgaven av mini det er snakk om, siden jeg synes den er lettest å anbefale.

De to modellene air og mini retina skal være rimelig like bortsett fra skjermstørrelsen. Air vil gjøre bedre nytte for seg hvis du ønsker mer skjermareal, typisk hvis du skal vise frem noe eller hvis du skal se på materiale som krever store skjermer. Mini retina er derimot mer egnet til å ta med seg, og gir deg stort sett alt det samme av ytelse og kvalitet i et mindre format og til lavere pris.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg iPad men er usikker på hvilken modell jeg burde velge. Det står i mellom iPad air og iPad mini, hvem burde jeg velge?

Er det noen som kan hjelpe meg med å gjøre valget litt enklere?

Når det gjelder valget mellom disse to er jo valget enkelt da det omtrent er bare størrelsen som skiller dem...

Da er det bare å sette seg ned å tenke over hva den vil brukes til og hvilken størrelse som passer best i de fleste situasjonene.

Mange elektrokjeder tilbyr retturrett så man kan bytte hvis man vil.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal kjøpe meg iPad men er usikker på hvilken modell jeg burde velge. Det står i mellom iPad air og iPad mini, hvem burde jeg velge?

Er det noen som kan hjelpe meg med å gjøre valget litt enklere?

Jeg anbefaler iPad Air fordi den har større skjerm enn iPad mini. Og det er mye enklere og se hva det står på enn større skjerm og å jobbe med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...