Musty Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Har begynt å tenke at jeg skulle hatt et nytt skjermkort.. Jeg har pr. i dag 2stk Radeon 4850 (crossfireX), men disse bråker så voldsomt at jeg burde ha byttet de ut for lenge siden. Jeg bruker ikke lenger pcen til spill, stort sett bare til film og surfing. Budsjett? tja... så billig som overhodet mulig, men det bør være en oppgradering ift. det jeg har fra før.. Jungelen av skjermkort er jo så sinnsykt svær, og det er vanskelig å finne ut hva jeg vil ha/trenger, så lenge det ikke er det nyeste man skal ha.. Hva burde jeg se etter? Edit: jaja, si ikke over 1000 spenn da... Endret 30. oktober 2013 av Musty Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Har du en noenlunde ny AMD/Intel CPU og hovedkort med video utgang, kan du jo bruke det innebygde skjermkortet til slikt. Bare koble skjermkabel til hovedkort så burde det funke. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 nei, er nok ikke så nymotens.. er en gammel core 2 duo maskin, som burde ha vært oppgradert både en og to ganger, men det er de penga og prioriteringene da.. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Tja, kanskje dette Sapphire HD 7790 kortet vil gjøre nytten? Ikke siste skrik, men for å surfe og se på film bør det duge. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Hadde valgt vifteløs skjermkort i samme prisklasse, hadde det selv på surfe/filme maskinen, funket utmerket. 1 Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 31. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2013 Har han stock vifte på cpuen vil den bråke mer enn ett skjermkort med vifte. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2013 jeg har ikke stock vifte, har en som ikke bråker noe særlig. Jeg er ikke nødvendigvis ute etter noe som er helt lydløst, bare noe som er mer stille enn hva jeg har i dag.. og de fleste nyere biler er mer stille enn skjermkortene mine.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå