firepires Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei dere! Jeg har kjøpt meg en server og skal installere Windows server 2012, og har lastet dette ned nå. Har Windows vista på serveren fra før av, filen kom i .iso file, og nå har jeg brent denne over på dvd med .iso burner. Men når jeg kommer til boot menu og velger cden, som er sata 2 på min pc som er koblet til så kommer: windows laster filer eller hva det er og etterpå blir skjermen helt mørk. Det jeg installerer nå står det x64 på men jeg har 32-bit (vet at x86 er 32) tror ikke dette skal ha betydning at jeg må installere samme ''bit''. Noen som er gode på dette? fikk serveren på mandag så ville gjerne hatt denne opp.. takker for svar! Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Støtter ikke cpu 64-bit kan du ikke innstalere denne versjonen, da må du ha 32-bit versjonen av windows 2012 server x86 er bare en benevnelse på den type cpu som mipsel,power osv Endret 31. oktober 2013 av Lindsay Lenke til kommentar
myhken Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Støtter ikke cpu 64-bit kan du ikke innstalere denne versjonen, da må du ha 32-bit versjonen av windows 2012 server x86 er bare en benevnelse på den type cpu som mipsel,power osv Det finnes ingen 32bit versjon av Windows Server 2012 (R2). De kuttet faktisk ut 32bit versjonen av server OS da Windows Server 2008 kom ut. Til trådstarter: Du har selvsagt kjøpt og lastet ned en lovlig versjon av Server 2012? Så du vet at .iso filen faktisk har et fungerende system på seg, og det ikke er noe tull med kopien? Lenke til kommentar
firepires Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2013 Det finnes ingen 32bit versjon av Windows Server 2012 (R2). De kuttet faktisk ut 32bit versjonen av server OS da Windows Server 2008 kom ut. Til trådstarter: Du har selvsagt kjøpt og lastet ned en lovlig versjon av Server 2012? Så du vet at .iso filen faktisk har et fungerende system på seg, og det ikke er noe tull med kopien? fikk det til;=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå