KenBjork Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Hei Jeg har nylig bestillt Rikspakken + utstyr: Antenne, Strong srt 8950, 2 stk cam og 3 stk kort, og instalerte det hele i boligen sist uke. Alt virker som det skal, uteom at i Portalen Ekstra så kommer det frem melding om: Beklager ingen tilgang se rikstv.no/kundeservice for info. -Beat, men det er forstårlig at det ikke virker for der er jo bestillings tjeneste. -Mere tv (tv2 sumo, tv norge, disney on demand) gir melding: ingen tilgang. -Film virker ikke, gir melding: ikke mulig å leie film. -Mens Youtube og vgtv virker Jeg har oppdatert boksens til: produkt SwVersjon til 4466 Har vært i kontakt med rikstv kundeservice på pm via facebook, og de sa har sendt meg en oppdatering på Ekstra-tjenesten. og at det skulle da bli tilgang til Ekstra etter ca. 1-2 timer (fra det skrivende tidspunkt) Dagen etter, fortsatt ikke tilgang. Kontaktet de igjen og ble bedt om å fabrikk innstilling mottaker, som ikke hjalp. Videre sa kundebehandler at det skal egentlig virke og syntes det var merkelig og sa at denne skulle ta kontakt med teknisk: Snakket med teknisk 2 linje nå. Får dessverre ikke hjulpet deg med dette. Jeg må sende henvendelse til teknisk ansvarlig for ekstra tjenesten. Er dessverre ikke noe mer jeg får gjort for deg. Beklager. Har sendt det videre. Du vil få svar på dette så fort de har fått sett på dette og har en løsning. Mottakeren er tilkoblet i kablet nettverk og youtube og vgtv virker også nettet generelt i huset er fjellstabilt slik det altid har vært. Noen andre guruer som har noen ideer?? Edit* Kan også legge til at den forbanna srt8950 er begynt å ikke vise bilde og lyd omtrent hver eneste gang den er stått i standby, spess fra den bli slått på neste dag. Dvs må nappe ut strømmen og plugge den i igjen. Fortsatt ikke hørt fra teknisk linje2 hos rikstv Endret 6. november 2013 av KenBjork Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå