Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hjelp! Klumper med væske overalt i ansiktet

NeEeO

Anbefalte innlegg

Jeg har den siste tiden slitt utrolig mye med væskefylte klumper i ansiktet. jeg har også en del rød hud og kviser på ansiktet. Legen ga meg antibiotika og sånn krem, men jeg bruker dette av og på.. jeg har egentlig hatt slike væskefylte klumper før, men nå er det utrolig høy hyppighet. Det har tatt av utrolig mye! Den siste uka har jeg hatt 5-6 sånne klumper på ulike steder, og da har Jeg måtte presse innholdet ut fordi jeg ikke vil gå med en svær klump i ansiktet. Det rareste er at det faktisk har vært så mye at det har"sprutet". Innholdet er som regel noe veldig tykt gult gørr + masse blod. Det er utrolig tykt og mye når jeg presser ut. Blodet er også mye uansett hvor mye jeg presser er det som om det er ubegrenset blod der inne.

idag hadde jeg tre sånne klumper, en stor to små. jeg presset ut denstore, og da kom det mye blod hver gang jeg presset, Det ble aldri tomt. Jeg kan nesten banne på at jeg sto der å presset ut 1dl blod. Etterpå kom det tykke gulet gørret, og jeg fikk aldri presset alt blodet ut. Noen minutter senere startet det å "renne" fra andre siden av ansiktet også, og senere fra den andre klumpen. Dette skjer nesten hver eneste dag nå. hjelp?

Nå gjør det vondt bare jeg rører på klumpene i ansiktet...

Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...