Zandreu Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Stod sånn oppstilt sist og, med bare Lucas som den holdende.. Er redd vi fort kan tape midtbaneduellen i dag, dessverre. Vil bli avgjørende Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Midtbanen vår er bra. Lucas = klasse. Gerrard = klasse. Henderson = god, og jeg tror han kommer til å bli klasse etterhvert. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Midtbanen vår er bra. Lucas = klasse. Gerrard = klasse. Henderson = god, og jeg tror han kommer til å bli klasse etterhvert. Verdens beste midtbane? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Gerrard må være fokusert defensivt, for om han stuker med posisjoneringen kommer det til å koste med løpene til özil, ramsey osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Verdens beste midtbane? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Nå blir det 1.plassen vs 2.plassen! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Har delt opp kveldsplanen i to deler. Vinner Liverpool drar jeg til Samfunnet(sic) for konsert medThulsa Doom, Black Debbath og Bare Egil Band med Sandra. Vinner Arsenal så blir det kinotur for en antagelivis opptur å se Thor: The dark world med Annie. Blir det stortap så gråter jeg megselv i senk. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fotballherredømmet my ass. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Hehe, Daniel! For meg blir dette : Se kampen på Scotsman, vinner arsenal blir det rett på byen og feire! Taper vi blir det trøstedrikking og tidlig seng Helga og helsa står på spill! Lenke til kommentar
edge Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Har delt opp kveldsplanen i to deler. Vinner Liverpool drar jeg til Samfunnet(sic) for konsert med Thulsa Doom, Black Debbath og Bare Egil Band med Sandra. Vinner Arsenal så blir det kinotur for en antagelivis opptur å se Thor: The dark world med Annie. Blir det stortap så gråter jeg megselv i senk. Synes du skal dra på samfunnet uansett. Bra kveld det der! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Arsenal ankommer med dress og slips. Godt å se at klassen er kommet tilbake. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Glen Johnson er syk, og inn kommer Jon Flanagan. Dette er laget mot Arsenal: Mignolet, Flanagan, Touré, Skrtel, Sakho, Cissokho, Lucas, Henderson, Gerrard, Suarez, Sturridge. Innbyttere: Jones, Kelly, Agger, Allen, Sterling, Moses, Coutinho. Fy faen. Gjør om 4-4 til 4-0. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 Flanagen faktisk! Jaja... Kan bli spennende å se. Mitte siste tips er 4-1 til Liverpool. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Arteta, Ramsey, Cazorla, Ozil, Giroud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Flanagan? Hva i helvete! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Arteta, Ramsey, Cazorla, Ozil, Giroud.Et godt lag, men savnet av Flamini kan bli for stort i kveld desverre. Håper på en livlig forestilling av Rosicky. 1 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Går til helvete. Flanagan fra start kan ikke ende bra. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 OMFG Flanagan. Hva faen? Aldri bare sett Henderson på vingbacken, og inn med Coutinho heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Dette blir så crap. Helvete. Bra Chelsea tapte for å si det sånn. United MÅ vinne neste runde. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Spiller jo ingen rolle om Flanagan spiller. Vi har jo ikke kantspill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå