Quote Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Denne tar Arsenal. 2-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Vi kommer aldri i livet til å holde tett bakover. Så her blir nøkkelen å score mål. Helst litt tidlig. Har Øzil-Giroud-Ramsey dagen kan det bli seier. Tipper 3-2. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvor har jeg skrevet nedsettende om Arsenal? Jeg liker å flyve høyt. Så jeg virkelig kjenner om jeg faller. Når du mener Arsenal som har scoret mest(nest mest?) i PL sålang denne sesongen ikke greier å score i det hele tatt mot Liverpool. Sier ikke at det blir en selvfølge, for pool er virkelig i støtet, men lekker nok inn et par mål ihvertfall =) Dere har vell ikke veldig mange cleansheets, og newcastle putta vell 2 mot dere også? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Når du mener Arsenal som har scoret mest(nest mest?) i PL sålang denne sesongen ikke greier å score i det hele tatt mot Liverpool. Sier ikke at det blir en selvfølge, for pool er virkelig i støtet, men lekker nok inn et par mål ihvertfall =) Dere har vell ikke veldig mange cleansheets, og newcastle putta vell 2 mot dere også?Vi får se. Vi har vært dårlig på dødball, men ellers vil jeg si vi er solide bakover. Formasjonen vår er også defensiv i natur, og vi har mange gode defensive spillere. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Vi kommer aldri i livet til å holde tett bakover. Så her blir nøkkelen å score mål. Helst litt tidlig. Har Øzil-Giroud-Ramsey dagen kan det bli seier. Tipper 3-2. Jeg tror også Liverpool må score tidlig. Tror også Arsenal kan score når vi leder med flere mål (3+) fordi de da vil satse så mye offensivt. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 I denne kampen scorer Lucas Leiva. Dere kan sitere meg på dette kl 2030 lørdag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kampen om gullet? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Kampen om gullet? Ikke minst 1. plass på tabellen, men har troen på at laget som vinner denne kampen, også vil blande seg i tittelkampen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Provoserende dårlig tråd dette her. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Provoserende dårlig tråd dette her.Jeg synes den er awesome. Men det er kanskje bare meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Scrollet nettopp forbi en diskusjon om fotball på facebook, og nå er det minst Tolkien kvalitet over hver eneste post her inne. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Du virker som en medgangssupporter. Kampen om gullet? Nå må du gi deg. Det er fortsatt 29 kamper, og 7 måneder igjen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Du virker som en medgangssupporter. Kampen om gullet? Nå må du gi deg. Det er fortsatt 29 kamper, og 7 måneder igjen.Ja for øyeblikket er jeg en medgangssupporter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Makan til patetisk trådtittel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Patetisk tråd er det blitt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Makan til patetisk trådtittel.Den gikk et par hakk i en eller annen retning. Vet ikke hvilken. 1 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Folka som skriver at arsenal ikke kommer til å score må våkne opp. Helt sikkert mål begge veier. Fortsetter sturridge/suarez samarbeidet å virke, samt at lucas og cuthino kommer inn har jeg trua. Håper på 2-3. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Blir bare dummere og dummere trådtittel. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Håper det blir laget en ny kamptråd som ''Because I need change'' blir utestengt fra. Dette blir for dumt. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Blir bare dummere og dummere trådtittel.Synd problemene blir større ved å klage på dem. Håper det blir laget en ny kamptråd som ''Because I need change'' blir utestengt fra. Dette blir for dumt.Slik ignorer du meg: "Kontrollpanel" -> "Ignorerte medlemmer" Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå