Dapper Chap Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 5 - 1 til Liverpool. Fire av Suarez, et av Gerrard. Arsenal kommer aldri til å score to på våre defensive spillere. Eneste grunnen for at Arsenal kommer til å score to mål på lørdag, er fordi Liverpool allerede har scoret fem. Så derfor kommer Arsenal til å score maks et på lørdag. tviler på at Arsenal kommer til å score. Jeg tipper på null mål til Arsenal Hvor mange mål scorer Arsenal? 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvor mange mål scorer Arsenal?Mitt endelige tips er 0 mål på Arsenal, 4 til Liverpool. Jeg beklager, men har troen på bra liv på byen på fredag, så det bør absolutt nytes. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er du Benbjos onde tvilling eller noe? 7 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Du burde ikke spille på de tallene Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Er du Benbjos onde tvilling eller noe?Kanskje, men i så fall har mor min vært utro. Du burde ikke spille på de talleneJeg skal gjøre det, kun fordi du sier jeg ikke burde det. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Tapte pengerHar faktisk ikke penger, så det er kun gevinsten jeg taper. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Uavgjort og et par røde kort hos gjestene hadde smakt. Til gjestene? Hvorfor håper du det? Du vet Arsenal møter United neste runde ja? Pussig tankegang. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Til gjestene? Hvorfor håper du det? Du vet Arsenal møter United neste runde ja? Pussig tankegang. The ego has taken over the rational thinking. But in the end, they are both illusions. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Til gjestene? Hvorfor håper du det? Du vet Arsenal møter United neste runde ja? Pussig tankegang. My bad, trodde kampen var på Anfield. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 My bad, trodde kampen var på Anfield.Til Latias sitt forsvar, så skrev jeg først "Liverpool - Arsenal" i tittelen (i den rekkefølgen). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Til Latias sitt forsvar, så skrev jeg først "Liverpool - Arsenal" i tittelen (i den rekkefølgen). Lagrede varsler Because I need change! startet tråden Kamptråd: Liverpool - Arsenal Sendt i dag, 15:48 Indeed you did! Jeg har mitt på det rene. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Indeed you did! Jeg har mitt på det rene.Kanskje du har to brukere på diskusjon.no? Slik at du kan styre meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Daså. Dette er Liverpool's vanskeligste kamp så langt i sesongen(ikke ment som knuff mot United-gjengen, men det var strengt tatt på Anfield). Jeg er ikke 100% på seier som enkelte her, men poeng har jeg stor tro på. Dette er også den første store kampen Arsenal har hatt i premier league(heller ikke ment som knuff mot tottenham). Ikke mye som skiller Arsenal og Liverpool i år, begge har spennende tropper og gode resultater. Men arsenal 3 siste kamper har ikke vært gode(Schalke,Palace og Chelsea) Ozil, Ramsey og Giroud har virket småslitne. I motsetning til Liverpool's SaS som virkelig er i siget. Blir en spennende kamp. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg tror det faktum at Arsenal sees på som et bra lag, gjør at kampen blir enklere for Liverpools del. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg tror det faktum at Arsenal sees på som et bra lag, gjør at kampen blir enklere for Liverpools del. OFFSIDE! Du er langt over streken av hva som er akseptabelt selvsikkerhet foran en så viktig kamp. Dial it back please. Endret 30. oktober 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg har allerede vært en tur rundt jorden, så er kommet tilbake på rett side når pasningen kommer. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Indeed you did! Jeg har mitt på det rene.Du er nesten som en gud som kommer ned fra himmelen og viser oss noe vi aldri har sett før. Jeg er i ekstase. Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Orker ikke å sitere alt som du poster: Men herregud "gutt" slutt med redbull, kaffe og sukker, hadde jeg vært lpool supporter hadde jeg skammet meg (syns generelt de er bedre en mange andre lag)!Når Arsenal vinner (krysser fingra) på lørdag skal det bli virkelig godt å sitere alle de optimistiske, og relativt nedsettende kommentarene dine ovenfor Arsenal. Fortsatt flere dager til kamp, så ro deg ned og se frem til god fotball underholdning! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Orker ikke å sitere alt som du poster: Men herregud "gutt" slutt med redbull, kaffe og sukker, hadde jeg vært lpool supporter hadde jeg skammet meg (syns generelt de er bedre en mange andre lag)! Når Arsenal vinner (krysser fingra) på lørdag skal det bli virkelig godt å sitere alle de optimistiske, og relativt nedsettende kommentarene dine ovenfor Arsenal. Fortsatt flere dager til kamp, så ro deg ned og se frem til god fotball underholdning! Hvor har jeg skrevet nedsettende om Arsenal? Jeg liker å flyve høyt. Så jeg virkelig kjenner om jeg faller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå