Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Tror du har litt for høye tanker om Suarez. Ja, han er god, bedre en Giroud, men ingen er god nok til å drive et lag alene. Suarez er så latterlig god, at jeg tviler på at det finnes noen bedre angrepsspiller i Premier League. Glem ikke Sturridge. Glem ikke Gerrard med sin gullfot. Henderson kommer til å jobbe for to, og tror Liverpool kommer til å gå ut i hundre på lørdag. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Blir uvel av all optimismen og hvordan laget deres er best i verden. Hvor er Benbjo? Akkurat pessimistisk nok. Skulle ønske vi delte kjærlighet for samme lag. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Eneste grunnen til at jeg er så jævlig positiv, er at Liverpool er farlige nå om dagen. Lenge siden vi har hatt et så bra lag, ikke siden Benitez tider. Jeg elsker også formasjonen og systemet Liverpool spiller etter om dagen. Det er så latterlig bra defensivt, og vi har både to på topp og tre på midten <3. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ikke undervurder Liverpools kontringsstyrke heller. Suarez og Sturridge kommer til å alltids lurke på topp, og det skal ikke mer enn en ball fra Gerrard før målere kommer til å renne inn. Hvor har jeg undervurdert Liverpool? Bare sier at det ikke er ugunstig for Arsenal å kunne ligge kompakt og deretter kontre når mulighetene byr seg. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvor har jeg undervurdert Liverpool? Bare sier at det ikke er ugunstig for Arsenal å kunne ligge kompakt og deretter kontre når mulighetene byr seg. Tror Liverpool blir å ligge lavt og gå etter kontringer. Tror vi kommer til å stille med en treer bak (Toure, Skrtel og Agger), to vinbacker (Johnson og Cissokho) og en defensiv midtbanespiller i Lucas. Selv med begge vinbackene på offensive løp, vil Arsenal fortsatt ha fire defensive spillere å kontre mot. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Tror Liverpool blir å ligge lavt og gå etter kontringer. Tror vi kommer til å stille med en treer bak (Toure, Skrtel og Agger), to vinbacker (Johnson og Cissokho) og en defensiv midtbanespiller i Lucas. Selv med begge vinbackene på offensive løp, vil Arsenal fortsatt ha fire defensive spillere å kontre mot. "Ok." Endret 30. oktober 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 5 - 1 til Liverpool. Fire av Suarez, et av Gerrard. Ikke mulig. Dere vil ikke ha sjanse på forsvaret vårt. Tre stoppere bak og to vingbacker, sammen med Lucas som holdene midtbane; veldig sterkt! Og stopperne våre er gode! Så gode at Agger, som er vår visekaptein, har måttet sitte benken. Toure and Sakho <3 Sommerens beste kjøp. Jo. Suarez er så latterlig god. Blir å leke seg. Henderson jobber som om han er en junkie etter endorfiner, mens Gerrard sin pasningsfot må være blant de beste i verden. Hjemmefordelen kommer til å bli Arsenals forbannelse, da Arsenal fansen kommer til å fyre opp Suarez til høyder aldri sett før. Det kommer til å bli som om Jesus blir gjenfødt. Arsenal kommer aldri til å score to på våre defensive spillere. Stopperne våre er konge! Vi har gode backer (nå som Johnson er tilbake). Lucas har funnet formen. Mignolet er fantastisk. Henderson jobber som en gud. Eneste grunnen for at Arsenal kommer til å score to mål på lørdag, er fordi Liverpool allerede har scoret fem. Suarez og Sturridge kommer til å alltids lurke på topp, og det skal ikke mer enn en ball fra Gerrard før målere kommer til å renne inn. Suarez er så latterlig god, at jeg tviler på at det finnes noen bedre angrepsspiller i Premier League. Glem ikke Sturridge. Glem ikke Gerrard med sin gullfot. Henderson kommer til å jobbe for to, Jeg elsker også formasjonen og systemet Liverpool spiller etter om dagen. Det er så latterlig bra defensivt, og vi har både to på topp og tre på midten <3. Herregud… Er dette en tidlig halloween-spøk? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) "Ok." Så derfor kommer Arsenal til å score maks et på lørdag. Nå var forsåvidt 5-1 til Liverpool litt overdrevent, men tviler på at Arsenal kommer til å score. Herregud… Er dette en tidlig halloween-spøk? Har jeg spurt om knask? _____________________________________________ Tenkt litt på det, og i denne kampen tror jeg nesten det er bra at Liverpool spiller borte. Arsenal er da forventet å styre kampen, og med aggresivt press og raske kontringer tror jeg Suarez og Sturridge kommer til å bli store trussler. Ser det for meg: Henderson snapper opp ballen høyt i banen, som spiller den til Suarez, som så tar en vegg med Sturridge, og akkurat i det Suarez på magisk vis snubler forbi Mertersacker, fyrer Suarez ballen i fra en vinkel som man enda ikke trodde var mulig å skyte fra. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Jeg tipper på null mål til Arsenal, og flere til Liverpool. Mertersaker på lørdag; "What the fuck happened?", når Suarez kysser hånden i ekstase. Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Bare på grunn av deg kommer vi til å tape kampen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Bare på grunn av deg kommer vi til å tape kampen. Ingenting hadde vært mer gledelig. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ingenting hadde vært mer gledelig. Huh? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Huh? Enn om at Liverpool hadde vunnet. Om det i tillegg er på grunn av meg, må jeg bare komme til konklusjonen om at jeg er gud. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er Liverpool-supporter. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er Liverpool-supporter. Om vi taper, så kan vi gråte i lag. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Nå begynner jeg å skjønne hvorfor Red Bull var forbudt i Norge en god stund. 5 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Nå begynner jeg å skjønne hvorfor Red Bull var forbudt i Norge en god stund. Har du hørt om det svarte markedet? Høres fetere ut enn det er. Oppskrytt! Deluxe... Hahahahhahaha. Du minte meg faktisk på hvorfor jeg er så pass fucked up som jeg er: Jeg har drukket sånn 3-4 kopper kaffe i dag, og jeg har egentlig sluttet å drikke det (for avhengighetsskapende). Endret 30. oktober 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Husker jeg også hadde en tilsvarende oppførsel når jeg drakk kaffe for første gang som 12-åring. Går heldigvis over med årene. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Husker jeg også hadde en tilsvarende oppførsel når jeg drakk kaffe for første gang som 12-åring. Går heldigvis over med årene.Hahahaha. La oss for all del håpe det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå