Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Flikkene til Giroud >alt Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Arsenal er alt for gode offensivt. Håper Coutinho kommer inn tidlig, for vi må nok score mange mål om vi skal ha poeng. Come on SAS Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 (endret) Gi dere. De amatørene må da kunne lære seg å slutte å spille når dommeren blåser. Genuint spørsmål dog, så med mindre du kan svare ordentlig tolker jeg det som at du ikke vet det heller og dermed er poenget ditt irrelevant. Endret 2. november 2013 av Snurreleif Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Må nok filme bedre enn det der Sturridge. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jævla bra omgang. Typisk kamp å drite oss ut i andre omgang! Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Coutinho må inn ASAP! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Lucas henger ikke på greip ihvertfall. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Coutinho inn for Flanagan asap. Coutinho bak spissene og Hendo som back. Da blir vi farligere offensivt. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Ut med Flanagan, Toure på høyrebacken, 4 bak, Coutinho rett inn bak spissene. GO! Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Veldig god omgang! Skulle likt å se det 2-0. Ser Özil er assist/måltørst, tror og håper at han får en av delene før kampslutt. Giroud er veldig undervudert. Har noen fantastiske fliks innimellom. Genuint spørsmål dog, så med mindre du kan svare ordentlig tolker jeg det som at du ikke vet det heller og dermed er poenget ditt irrelevant. Nå siktet jeg egentlig mer til Medneatha og Latias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Flanagan viser hvor dårlig valg han er. Faen ta Henderson og faen ta alt. Går for 1-1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Gleder meg til Enrique er tilbake. Cissokho er ubrukelig syns jeg. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Coutinho bak SAS bør bli farlig!! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg skulle heller beholdt Cissokho enn Flanagan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 For HELVETE, Toure! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Fy faen i helvette GIROUD!!! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Giroud tilbake på gammelt nivå ser jeg. Fy faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå