Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Allergi om høsten?

Saykin

Anbefalte innlegg

Har merka nå, de siste dagene (har blitt verre) at jeg har pollenallergi lignende symptomer, selv om høsten. Raske søk rundt på nettet kunne fortelle meg at det kan være støvmidd allergi, men jeg har aldri reagert på dette før. Bare vært pollenallergi, hadde også fått inntrykk av (fra flere hold) at man vokste ut av allergier og ikke fikk dem mer.

Hvis det er en ny allergi jeg har fått, kan jeg bare bruke medisinene mine mot pollen på dette? Er høysnue, kløe, mer slim. Helt vanlige pollenallergi symptomer som jeg har hatt i alle år.

EDIT: Er 25 år og som regel ganske frisk.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke en forkjølelse på gang da? :) Jeg blir alltid paff av forkjølelse om våren, nyser og klør, og tror det er allergi, men ingen medisiner hjelper. Selvsagt kan det være allergi mot midd etc, men det er veldig rart om du skulle utvikle det nå ja. Jeg satser nok heller på at du begynner å bli forkjølet/får influensa e.l.

Lenke til kommentar

Hvis du er sikker på at du ikke er syk bare, så kan du selvsagt gå på allergimedisin videre og.

Hvis dine tabletter ikke fungerer, så er det mulig du bør bytte til annen type. Ta da kontakt med legen.

Men jeg ville fått ordnet med en ny allergitest hos legen.

Allergi er noe som bare kan komme en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...