fjarle Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Noen av batteriene virker ikke slik de skal.Apple innrømmer problemer med iPhone 5S Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) De nye iPhonene kom i salg i Norge sist fredag, men de første leveres likevel ikke før om et par uker. Dermed er det lite trolig at noen i Norge får telefoner med problembatteri. Redigert Endret 30. oktober 2013 av SeaLion Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 De nye iPhonene kom i salg i Norge sist fredag, men de første leveres likevel ikke før om et par uker. Dermed er det lite trolig at noen i Norge får telefoner med problembatteri. Vi hadde enheter å gi til kunder på fredag 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 De nye iPhonene kom i salg i Norge sist fredag, men de første leveres likevel ikke før om et par uker. Dermed er det lite trolig at noen i Norge får telefoner med problembatteri. Jeg har solgt ut flere enheter til kunder jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 ??? Har du ligget i koma den siste måneden? Jeg var og kikket på 5C allerede 9. oktober og kjøpte en 5S 25.10. Lenke til kommentar
member-272522 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 De nye iPhonene kom i salg i Norge sist fredag, men de første leveres likevel ikke før om et par uker. Dermed er det lite trolig at noen i Norge får telefoner med problembatteri. Redigert hvor for har du satt strek over hele teksten ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 hvor for har du satt strek over hele teksten ? Han trekker posten. Og det er en veldig fin måte å gjøre det på. Vi kan fortsatt se hva som ble sagt, men ved å trekke en strek over, betyr det at han kjenner utsagnet dødt og maktesløst, som det heter på fint. Og jeg selv ber om unnskyldning for utbruddet mitt i post nr 5. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 hvor for har du satt strek over hele teksten ? Fordi det han sa ikke stemte. iPhone 5s og 5c har vært i salg i Norge siden fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg