Joachim_F Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Historien om foreldreløse Clementine fortsetter.Ny The Walking Dead-sesong starter før jul Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Gleder meg så mye at jeg gråter, enten det eller så har jeg ikke helt kommet over slutten på sesong en. Snufs. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Veldig trist slutt i sesong 1 indeed. Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 moahahaha jeg håper clementine den lille uskyldige ungen dår og blir lemlestet moahahha neida, så klart ikke, selv om jeg må innrømme at brutale spill og filmer faller i min smak. gleder meg til å ta rollen som et barn, da skal det bli ekstra kult å være frekk eller kald mot voksne i spillet Lenke til kommentar
Rickenbacker Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Melke melke melke, stjele stjele. FUCK TELLTALE!!! Tilgir dem aldri etter Jurassic Park Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hahaha, hva er problemet? Har ikke spilt Jurrasic Park, men The Walking Dead var fantastisk, og jeg gleder meg massivt til sesong to. 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Spiller igjennom sesong 1 igjen nå og selv om det er noen "rough edges" så er det et helt fantastisk spill og gleder meg umenneskelig mye til sesong 2. Spesielt med tanke på at vi får følge Clementine videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå