andnet Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 http://www.hardware.no/artikler/vent-med-a-kjope-radeon-r9-280x/153514 Noen som har formeninger om dette er verdt å vente på? Tror dere det vil det gi noen merkbar endring i varme/støy? Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Umulig å si, men jeg ville ikke ha brydd meg. Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Samme lurer jeg på :/ Lenke til kommentar
andnet Skrevet 1. november 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Klarte ikke å vente lenger, så har bestilt en Asus R9 280x. Kjører BF4 helt fint nå på min 560ti, low settings vel å merke. Kanskje den "nye" 280x`en er noen gradere kaldere, men har ikke tenkt å klokke noe særlig over stock, så ville nok ikke ha merket forskjellen uansett. Regner med viften går opp mot maks hele tiden under f.eks BF4 uansett. Lenke til kommentar
DustyDuck Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Har også tenkt å kjøpe asus sin r9 280x, asus sin er en av de mest stille og viftene trenger ikke å gå på maks med stock speeds når man spiller bf4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå