DeathByDigital Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Finnes det noen claner for litt eldre folk. Jeg er vel definert som Casual gamer med jobb hus kjærring og unger, så det blir ikke mye tid til spilling, men når man først får tid, er det nedtur å høre på gnålet til 10-15åringer som er høye på energidrikker og har alt å bevise. Derfor søker jeg etter en gruppe med folk som kom i puberteten i forrige århundre Ikke noe verdensmester i spillet, men pleier å holde meg på øvre del av scoreboard. . Endret 30. oktober 2013 av DeathByDigital 4 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Definer eldre. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 Er 30++ selv. Kan definere det på en anen måte. Jeg orker ikke et team fullt av "german angry kids" om du skjønner. . Finnes hyggelige reflekterte folk i alle aldre, men jeg ønsker et "miljø" med humor, en god miks av særiøsitet og taktikk og litt laid back. . Har som sagt unger selv så orker ikke barnehage i det øyeblikket jeg har litt spilletid Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Problemet nå er jo russerne, total invasjon og alle er noen ****er ^^ 1 Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 30. oktober 2013 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Ja. De er noe helt for seg selv. . For min egen del slet jeg mest med at de konstant løp rundt med div cheats uten å i det heletatt prøve å skjule det. . Dog er det lett å løse dersom serverene har nogenlunde aktive admins. . Endret 30. oktober 2013 av DeathByDigital Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 jojo, når det gjelder klan for eldre tror jeg det er lurt å finne noen fysisk i området du bor. Feks i Trondheim er det flere organisasjoner (Nemean/CasualGaming) der det er kun folk litt oppi årene som arrangerer div. Lan og slikt Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Heisann:) ser at du ser etter en hyggelig clan som er for godt voksene folk med humør;) Da kan du sjekke ut 4Hz gaming! Vi har 30 aktive medlemmer som er fra 22+ til 40+ Men det jo også andre som ha familie og tenke på eller studiere. spiller alt fra a til å for å si det sånn. Men hoved spillet blir nå BF 4. Vi har tenkt å statse på live kamper osv. Men slapp av det er ikke et must om å være super aktiv og delta i dette, bare hvis man har lyst. Vi driver heller ikke med barnehage, og vi ønsker å skape et godt miljø for alle sammen. En annen ting å nevne et at vi er flikke til å få til treff med klanen. Veldig moro å se hvem man spiller med Lenke til kommentar
Merko Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Da kan du sjekke ut 4Hz gaming! Hvor sjekker man den ut egentlig? Var lite "kontakt info" du bidro med 2 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg er med i B2Zclan.co.uk vi har medlemmer fra 18 til 60+ som er fra hele Europa og 2 fra USA. Det går mest i Battlefield og COD, med noen avstikkere til War Thunder, Insurgency og lignende spill. Vi har tilogmed en svensk jente(dame) i clanen. Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 http://gubbklubben.nu/index.php Svensk spilleforening med over 100 medlemmer ca 30+, mange trivelige spillere. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 30. oktober 2013 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvor sjekker man den ut egentlig? Var lite "kontakt info" du bidro med ops glemte å legge til linke gitt http://4hzgaming.com/index.php Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Autrosquad har vel en snittalder over 35 år. Spiller ikke aktivt i noen ligaer for øyeblikket, mest random public spilling. Bruker TS. http://battlelog.battlefield.com/bf3/platoon/2832655391315010761/ Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kan jo se om gjengen på HeliX Norway spiller enda da. Her er flesteparten over 30 år http://hxnorway.com/index.php Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 hmm.. må prøve litt først... i går kveld var første gang jeg fikk tid til å sette meg ned å spille. Ser at det er litt å sette seg inn i, og justere/konfigurere. Jeg hørte aldri noen bruke VOIP i går, er det få som bruker dette? Ha4 mye justering å gjøre med grafikk også, da mitt gode gamle 660ti likte bf 3 bedre... Lenke til kommentar
Pescado Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Jeg er med i en clan for vi over 60 1 Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 2. november 2013 Forfatter Del Skrevet 2. november 2013 om noen vil ha selskap, er det forøvrig bare å søke på samme nick som brukes her. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 4. november 2013 Del Skrevet 4. november 2013 22 år gammel, noen som vil ha meg med? Foretrekker eldre folk en meg selv... 1 Lenke til kommentar
HELTLOST-W Skrevet 6. november 2013 Del Skrevet 6. november 2013 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1542724&hl= Her er en tidligere tråd som jeg har opprettet, ta en titt! Lenke til kommentar
HELTLOST-W Skrevet 7. november 2013 Del Skrevet 7. november 2013 22 år gammel, noen som vil ha meg med? Foretrekker eldre folk en meg selv... http://www.diskusjon...pic=1542724&hl= du får ta en titt her du og da Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 8. november 2013 Forfatter Del Skrevet 8. november 2013 Regga meg på 4hz og lekte litt med de i går. Kjempehyggelig og inkluderende gjeng. Tolmodige som få, når de skulle lære en gammel mann med rullator en ting eller 5. . Og ikke noe tull på samband. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå