Sakris Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 Har drevet å spillt dette spillet i et par uker nå og tenkte kanskje jeg skulle dele gleden over det med resten på forumet! Little Fighter II Noen som klarer å runde Stage mode alene på difficult setting? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Heh, spillte det der spillet for en stund siden. Anbefales! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 tror det var det første spillet jeg spillte på datan her... var vell i november i fjor... ble det første spillet fordi jeg var hekta på det fra den gamle datan, men det lagget... så jeg MÅTTE prøve på den nye... üb3r "bli kvitt kjedsomhet" spill... Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 4. oktober 2003 Del Skrevet 4. oktober 2003 har spillt det ja, er meget kult. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 8. oktober 2003 Del Skrevet 8. oktober 2003 det spillet lastet jeg ned for omkring et halvt år siden å jeg må si: DEt ruuler d er virkelig konge spill! anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 eg har alle figurene Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 13. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2003 eg har alle figurene Seriøst? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå