Gå til innhold

Microsoft Surface 10.6 Nettbrett

Anbefalte innlegg

Hei!

http://www.elkjop.no/product/data/nettbrett/MSSURF9JR12/microsoft-surface-10-6-nettbrett-windows-rt

Jeg vurderer kjøpe Microsoft Surface 10.6 Nettbrett.

jeg trenger dette til primært studiene mine; jeg trenger internett, Microsoft Office, og jeg trenger USB-kabel-inngang. Det virker som om dette nettbrettet har "alt" jeg trenger.

Men vil dere anbefale dette til studiebruk? Har dere erfaringer? Jeg har aldri brukt nettbrett tidligere, derfor er jeg litt usikker på hvorvidt det passer til studeibruk...

Jeg planlegger å koble til tastatur og mus, slik at det blir så likt mulig som en bærbar PC.

Denne var i grunnen ganske billig, og jeg har lite å rutte med som student, men et akutt behov for egen PC.

Tips og anbefalinger tas i mot med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Surface RT er et nettbrett, og kan ikke kjøre vanlige windows programmer som surface pro kan. Men pro er noen tusen dyrere. Du burde bruke type cover som tastatur og om du bruker en bluetooth mus har du enda USB-porten ledig. Som alle andre nettbrett har surface RT en app butikk, men microsoft sin har ikke like mange apper tilgjengelig enda. Men jeg regner med at det finnes en bank app slik at du kan betale regninger. Dessuten skal de fjærne Java fra nettbanken, så jeg tror ikke det blir noe problem.

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar.

Spørs om jeg trenger alle disse "appene" som ikke er tilgjengelig i denne, men som er tilgjengelig i PRO-versjonen...

SOm sagt har jeg egentlig bare behov for nett, Office og USB. Og selvfølgelig å kunne laste ned dokumenter, bilder osv til studiebruk.

Har egentlig ikke særlig behov for redigeringsprogrammer, nedlasting av musikk, eller andre fancy programmer, spill, div. apper osv.

Etter det du skriver så vil det ikke være noe problem da...

Takk igjen!

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar.

Spørs om jeg trenger alle disse "appene" som ikke er tilgjengelig i denne, men som er tilgjengelig i PRO-versjonen...

SOm sagt har jeg egentlig bare behov for nett, Office og USB. Og selvfølgelig å kunne laste ned dokumenter, bilder osv til studiebruk.

Har egentlig ikke særlig behov for redigeringsprogrammer, nedlasting av musikk, eller andre fancy programmer, spill, div. apper osv.

Etter det du skriver så vil det ikke være noe problem da...

Takk igjen!

Nei, Surface 2 (RT versjon) er nok det rette brettet for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...